AMP Groep zet volgende stap naar volledige logistieke ontzorging medische markt
Compleet ontzorgen opdrachtgevers Eerder dit jaar breidde AMP Groep haar netwerk en diensten uit door overname van Delta Logistiek en de klanten van Omega Logistics. Hierdoor kan AMP Groep nu ook overdag en ‘s nachts landelijk dekkend medicijnen bij apotheken en zakelijke afnemers bezorgen. ‘Maar de zorg heeft meer nodig’ vertelt Marco van der Klij, […]
Het samenspel tussen technologie én klantvriendelijk identificeren met een app
Dat is goed nieuws voor financiële instellingen, certificate serviceproviders, makelaars, notarissen en tal van andere beroepen waarin strenge verplichtingen gelden om te zorgen dat je weet met wie je zakendoet. Of te wel: bedrijven die vanuit wetgeving zoals de Wwft aan het ken-je-klant-principe (Know Your Customer) moeten voldoen. Het identificeren van klanten moet ervoor zorgen […]
We laten uw waardevolle feedback niet in een zwart gat verdwijnen: vier beloftes
Dit gebeurt er achter de schermen zodra u op ‘verzenden enquête’ drukt: #1. We geven persoonlijk antwoord Onze collega’s van de klantenservice lezen elke binnengekomen enquête. In principe doen ze dit de eerstvolgende werkdag. Alleen bij grote, onverwachte drukte duurt het soms twee a drie werkdagen. Bij klachten gaan we in op uw situatie. U […]
Er is altijd een stip op de horizon. Ook na meer dan 20 jaar AMP Groep
20 jaar geleden werd AMP opgericht. Maar wat betekent AMP eigenlijk? “In 2000 werd AMP opgericht door Arthur, Mark en Peter. Drie ondernemers die brood zagen in het ophalen en inruilen van kapotte mobiele telefoons. Door creatief te zijn met de voornamen kwamen ze op AMP terecht. Het bedrijf was geboren.” Ging het gelijk goed […]
Hoe wij een beoordeling van een 9 of hoger krijgen? Luister de Podcast!
“Er is maar één partij die bepaalt of je als bedrijf klantvriendelijk bent en dat is de klant”, vertelt Remko Amesz. En zo is het! We houden enquêtes en ontvangen veel positieve reviews via Google en Trustpilot. Zo zijn we als AMP in staat om uit een miljoen klantreacties gemiddeld een 9+ te scoren. Daar […]