Ik heb:
U navigeert naar mijnafspraak.nl en logt daar in met uw order- en afspraaknummer. Deze gegevens ontvangt u per email. U kunt ook op de groene knop ‘mijnafspraak.nl’ rechtsboven in uw scherm drukken (op mobiel het inlog-icoon).
Heeft u een e-mail of Whatsapp bericht uit naam van AMP Groep ontvangen waarin wij u vragen om uw bankgegevens te delen of een betaling te voldoen? Ga hier niet op in! Wij vragen nooit om uw bankgegevens of een betaling vooraf.
Indien nodig, vragen wij om een betaling aan de deur. Belt er een medewerker bij u aan? Controleer altijd of de medewerker is wie hij/zij zegt te zijn door te vragen naar de unieke code die beschikbaar is via uw account op mijnafspraak.nl
Twijfels? Neem contact met ons op!
Wilt u meer weten over onze bezorg- of identificatiediensten? Onze accountmanager neemt graag contact met u op.
Mogelijk is onze e-mail in uw ‘ongewenste e-mail’ terechtgekomen. De afzender is mijnafspraak@ampgroep.nl
Wilt u zo snel mogelijk antwoord? Stel uw vraag via WhatsApp. Onze medewerkers zitten voor u klaar.
Heeft de vraag wat minder haast, neem dan contact met ons op via het contactformulier en we reageren zo snel mogelijk.
Toch liever persoonlijk contact? Neem dan contact op via een van onze nummers en krijg een medewerker te spreken.
Maandag: 08:00 – 19:00 uur
Dinsdag t/m vrijdag: 08:00 – 21:00 uur
Zaterdag: 08:00 – 16:30 uur
We hebben het contactformulier ontvangen en streven ernaar om binnen 24 uur contact met u op te nemen.