Deel suggestie of klacht

Allereerst: dank dat u de moeite neemt om te reageren. Feedback van mensen zoals u helpt ons onze dienstverlening nog klantvriendelijker te maken.  

We gebruiken de gegevens die u hieronder achterlaat alleen om te reageren op uw bericht. Wilt u meer informatie over hoe wij gegevens verwerken? Ga dan naar de privacy pagina.

Afbeelding van een medewerker die achter zijn laptop zit in het papierloze kantoor van AMP Groep.

Wat is uw suggestie of klacht

Elk bericht wordt gelezen en doorgestuurd naar het juiste team. Vanzelfsprekend is het doel hiervan dat we klachten hierdoor in de toekomst voorkomen.

Lezen jullie echt elke reactie?

Lezen jullie echt elke reactie? Jazeker, en dit is wat we er vervolgens mee doen:

  • We reageren, als u dit wilt, binnen drie werkdagen.
  • Onze medewerkers gaan echt in op úw klacht of suggestie, we maken geen gebruik van standaardantwoorden.
  • De klachten en suggesties worden doorgestuurd naar het verantwoordelijke team. Vanzelfsprekend is het doel hiervan dat we klachten hierdoor voorkomen in de toekomst.

Benieuwd wat we achter de schermen nog meer doen als u een klacht of suggestie doorgeeft? Lees meer hierover in onze blog: We laten uw waardevolle feedback niet in een zwart gat verdwijnen: vier beloftes.