Veelgestelde vragen van andere klanten

Wist u dat wij veelgestelde vragen van onze klanten alvast hebben beantwoord? Zo heeft u snel duidelijkheid zonder dat u een medewerker hoeft te spreken.

Wie is AMP Groep

Hoe weet u of u met AMP groep te maken heeft en hoe u bijvoorbeeld de email van AMP groep kunt herkennen? 

Vragen over uw afspraak

Hoe laat komt de medewerker langs? Hoe kunt u uw identificatie- of bezorgafspraak wijzigen?

Privacy en AVG

Wat doet AMP Groep om uw persoonsgegevens te beschermen? Welke certificeringen heeft AMP Groep?

Klachten en complimenten

Geef een klacht, compliment of suggestie door en lees wat we er vervolgens mee doen.

Zakelijke interesse

Wilt u meer weten over onze bezorg- of identificatiediensten? Onze accountmanager neemt graag contact met u op.

Bezorging mobiele telefoons

Door de sluiting van telecomwinkels als gevolg van de lockdown is het zeer druk. Als u inlogt op mijnafspraak ziet u de beschikbare momenten. Via ons contactcenter bieden we u geen sneller alternatief.

Stel uw vraag aan onze chatbot Max

Max werkt pas net bij AMP Groep, dus hij moet nog het één en ander leren. Stel uw vraag kort en bondig, daar reageert hij het beste op. 

Reactie binnen 5 seconden
Let op! Op dit moment is het alleen nog mogelijk om met de chatbot te chatten. Live chat met een medewerker is (nog) niet beschikbaar.

Top 5 meestgestelde vragen

We hebben de meestgestelde vragen van andere klanten voor u op een rijtje gezet. 

Helaas niet. Door de sluiting van telecomwinkels als gevolg van de lockdown is het zeer druk. Als u inlogt op mijnafspraak ziet u de beschikbare momenten. Via ons contactcenter kunnen we u geen sneller alternatief aanbieden.

De inloggegevens ontvangt u per email. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.

Als u inlogt op mijnafspraak.nl kunt u direct uw afspraak maken of wijzigen.

Als u inlogt op mijnafspraak.nl ziet u op de afspraakdatum hoe laat de medewerker langskomt.

Op onze speciale informatiepagina staat beschreven hoe we samen zorgen voor een veilige afhandeling.

Of stel uw vraag aan één van onze medewerkers

Openingstijden

Maandag t/m donderdag: 8:00 – 21:00 uur
Vrijdag: 8:00 – 19:00 uur
Zaterdag: 8:00 – 16:30 uur

Stuur een bericht

Stel uw vraag door ons contactformulier in te vullen. 

Reactie binnen 2 werkdagen 

Bel ons

Eenmalige extra kosten:
€ 0,90 per gesprek.

0900 267 56 44

Reactie binnen 45 minuten 

Waarmee kunnen we u helpen?

“Verkoop is eigenlijk niets anders dan service verlenen, je helpt een bedrijf met het oplossen van een probleem”. Deze filosofie staat bij onze aanpak centraal. En zo zorgen we ervoor dat we opdrachtgevers hebben die al ruim 15 jaar klant bij ons zijn. Waar kunnen we u bij helpen?

Heeft u vragen over uw bezorging of identificatie?

Door de lockdown is het bij AMP Groep onverwachts druk. Het lukt niet om iedereen snel van dienst te zijn. 

We doen ons best om uw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden.