Dit zijn de meestgestelde vragen

U navigeert eenvoudig naar mijnafspraak.nl en logt daar in met uw order- en afspraaknummer. Deze inloggegevens ontvangt u per email. U kunt ook op de groene knop ‘mijnafspraak.nl’ rechtsboven in uw scherm drukken (op mobiel het inlog-icoon).

Mogelijk is de e-mail in uw ‘ongewenste e-mail’ is terechtgekomen. De afzender is mijnafspraak@ampgroep.com.

Is dit niet het geval? Neem dan contact op met de organisatie die ons heeft ingeschakeld. Wij hebben uw order dan nog niet ontvangen.

Als u inlogt op mijnafspraak.nl maakt of wijzigt u eenvoudig uw afspraak.

Ps. De inloggegevens voor mijnafspraak.nl ontvangt u per email. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.

Als u op de dag dat we langskomen inlogt op mijnafspraak.nl ziet u een tijdvak van twee uur waarin we langskomen.

Ps. De inloggegevens voor mijnafspraak.nl ontvangt u per email. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.

Dat verschilt per opdrachtgever. Als u bent ingelogd op mijnafspraak.nl leest u bij het maken van de afspraak bij stap 3 hoe de afhandeling in zijn werk gaat.

Deze werkwijze staat ook uitgelegd na het maken van de afspraak bij uw afspraakoverzicht (op mijnafspraak.nl). 

Ps. De inloggegevens voor mijnafspraak.nl ontvangt u per email. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.

Stel uw vraag aan onze chatbot Max

Antwoord op uw vraag binnen 1 minuut met onze chatbot Max:

Veelgestelde vragen van andere klanten

Vragen over uw afspraak

Hoe laat komt de medewerker langs? Hoe kunt u uw identificatie- of bezorgafspraak wijzigen?

Vragen over AMP Groep

Hoe weet u of u met AMP groep te maken heeft en waarom komt AMP Groep bij u langs? 

Privacy en AVG

Wat doet AMP Groep om uw persoonsgegevens te beschermen? Welke certificeringen heeft AMP Groep?

Klachten en complimenten

Geef een klacht, compliment of suggestie door en lees wat we er vervolgens mee doen.

Zakelijke interesse

Wilt u meer weten over onze bezorg- of identificatiediensten? Onze accountmanager neemt graag contact met u op.

Geen e-mail ontvangen?

Mogelijk is onze e-mail in uw ‘ongewenste e-mail’ terechtgekomen. De afzender is mijnafspraak@ampgroep.com.

Of stel uw vraag aan één van onze medewerkers

Openingstijden

Maandag: 08:00 – 19:00 uur
Dinsdag t/m vrijdag: 08:00 – 21:00 uur
Zaterdag: 08:00 – 16:30 uur

Stuur een bericht

Stel uw vraag door ons contactformulier in te vullen. 

Antwoord binnen 1 werkdag

Bel ons

Eenmalige extra kosten:
€ 0,90 per gesprek.

0900 267 56 44

Antwoord binnen 20 minuten 

Waarmee kunnen we u helpen?

“Verkoop is eigenlijk niets anders dan service verlenen, je helpt een bedrijf met het oplossen van een probleem”. Deze filosofie staat bij onze aanpak centraal. En zo zorgen we ervoor dat we opdrachtgevers hebben die al ruim 15 jaar klant bij ons zijn. Waar kunnen we u bij helpen?

Bent u bezorger of leverancier en zoekt u samenwerking? Stuur dan uw bericht naar leveranciers @ ampgroep.nl

Heeft u vragen over uw bezorging of identificatie?

Stel uw vraag door ons contactformulier in te vullen

Antwoord binnen 1 werkdag