Dit zijn de meestgestelde vragen

U heeft het vast gelezen of gehoord. Er zijn steeds meer overvallen op telefoonwinkels. Daarom heeft T-Mobile besloten geen telefoons meer te verkopen in haar winkels. U begrijpt het. Hierdoor hebben wij het onverwachts erg druk. En u heeft te maken met vertraging.

Op ‘mijnafspraak’ ziet u de beschikbare keuzes. We behandelen elke aanvraag zo eerlijk mogelijk. Daarom bieden we geen extra service aan klanten die ons bellen.

Voor meer informatie kunt u terecht bij T-Mobile klantenservice.

U heeft het vast gelezen of gehoord. Er zijn steeds meer overvallen op telefoonwinkels. Daarom heeft T-Mobile besloten geen telefoons meer te verkopen in haar winkels.

Om dezelfde reden heeft AMP besloten om geen afhaalmogelijkheid meer aan te bieden. 

Voor meer informatie kunt u terecht bij T-Mobile klantenservice.

Mogelijk is de e-mail in uw ‘ongewenste e-mail’ is terechtgekomen. De afzender is mijnafspraak@ampgroep.com.

Is dit niet het geval? Neem dan contact op met de organisatie die ons heeft ingeschakeld. Wij hebben uw order dan nog niet ontvangen.

De inloggegevens ontvangt u per email. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.

Als u inlogt op mijnafspraak.nl maakt of wijzigt u eenvoudig uw afspraak.

Ps. De inloggegevens voor mijnafspraak.nl ontvangt u per email. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.

Als u op de dag dat we langskomen inlogt op mijnafspraak.nl ziet u een tijdvak van twee uur waarin we langskomen.

Ps. De inloggegevens voor mijnafspraak.nl ontvangt u per email. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.

Wilt u dat de afhandeling buiten plaatsvindt? Of wilt u extra afstand houden? Laat dit gerust weten aan onze medewerker. Hij of zij neemt samen met u door hoe de afhandeling in uw ogen het veiligste is. 

Stel uw vraag aan onze chatbot Max

Antwoord op uw vraag binnen 1 minuut

Veelgestelde vragen van andere klanten

Vragen over AMP Groep

Hoe weet u of u met AMP groep te maken heeft en waarom komt AMP Groep bij u langs? 

Vragen over uw afspraak

Hoe laat komt de medewerker langs? Hoe kunt u uw identificatie- of bezorgafspraak wijzigen?

Privacy en AVG

Wat doet AMP Groep om uw persoonsgegevens te beschermen? Welke certificeringen heeft AMP Groep?

Klachten en complimenten

Geef een klacht, compliment of suggestie door en lees wat we er vervolgens mee doen.

Zakelijke interesse

Wilt u meer weten over onze bezorg- of identificatiediensten? Onze accountmanager neemt graag contact met u op.

Geen e-mail ontvangen?

Mogelijk is onze e-mail in uw ‘ongewenste e-mail’ terechtgekomen. De afzender is mijnafspraak@ampgroep.com.

Of stel uw vraag aan één van onze medewerkers

Openingstijden

Maandag: 08:00 – 19:00 uur
Dinsdag t/m donderdag: 08:00 – 21:00 uur
Zaterdag: 08:00 – 16:30 uur

Stuur een bericht

Stel uw vraag door ons contactformulier in te vullen. 

Antwoord binnen 2 werkdagen

Bel ons

Eenmalige extra kosten:
€ 0,90 per gesprek.

0900 267 56 44

Antwoord binnen 30 minuten 

Waarmee kunnen we u helpen?

“Verkoop is eigenlijk niets anders dan service verlenen, je helpt een bedrijf met het oplossen van een probleem”. Deze filosofie staat bij onze aanpak centraal. En zo zorgen we ervoor dat we opdrachtgevers hebben die al ruim 15 jaar klant bij ons zijn. Waar kunnen we u bij helpen?

Bent u bezorger of leverancier en zoekt u samenwerking? Stuur dan uw bericht naar leveranciers @ ampgroep.nl

Heeft u vragen over uw bezorging of identificatie?

Stel uw vraag door ons contactformulier in te vullen

Antwoord binnen een 2 werkdagen