Waarmee kunnen we u helpen? 

Veelgestelde vragen van andere klanten

Wist u dat wij veelgestelde vragen van onze klanten alvast hebben beantwoord? Zo heeft u snel duidelijkheid zonder dat u een medewerker hoeft te spreken.

Vragen over AMP Groep

Hoe weet u of u met AMP groep te maken heeft en waarom komen we bij u langs? 

Vragen over uw afspraak

Hoe laat komt de medewerker langs? Hoe kunt u uw identificatie- of bezorgafspraak wijzigen?

Privacy en AVG

Wat doet AMP Groep om uw persoonsgegevens te beschermen? Welke certificeringen heeft AMP Groep?

Klachten en complimenten

Geef een klacht, compliment of suggestie door en lees wat we er vervolgens mee doen.

Zakelijke interesse

Wilt u meer weten over onze bezorg- of identificatiediensten? Onze accountmanager neemt graag contact met u op.

Geen e-mail ontvangen?

Mogelijk is onze e-mail in uw ‘ongewenste e-mail’ terechtgekomen. De afzender is mijnafspraak@ampgroep.com.

Stel uw vraag aan onze chatbot Max

Reactie binnen 5 seconden

Top 5 meestgestelde vragen

We hebben de meestgestelde vragen van andere klanten voor u op een rijtje gezet. 

Mogelijk is de e-mail in uw ‘ongewenste e-mail’ is terechtgekomen. De afzender is mijnafspraak@ampgroep.com.

Is dit niet het geval? Neem dan contact op met de organisatie die ons heeft ingeschakeld. Wij hebben uw order dan nog niet ontvangen.

De inloggegevens ontvangt u per email. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.

Als u inlogt op mijnafspraak.nl kunt u direct uw afspraak maken of wijzigen.

Als u inlogt op mijnafspraak.nl ziet u op de afspraakdatum hoe laat de medewerker langskomt.

Op onze speciale informatiepagina staat beschreven hoe we samen zorgen voor een veilige afhandeling.

Of stel uw vraag aan één van onze medewerkers

Openingstijden

Maandag t/m donderdag: 8:00 – 21:00 uur
Vrijdag: 8:00 – 19:00 uur
Zaterdag: 8:00 – 16:30 uur

Stuur een bericht

Stel uw vraag door ons contactformulier in te vullen. 

Reactie binnen 1 werkdag 

Bel ons

Eenmalige extra kosten:
€ 0,90 per gesprek.

0900 267 56 44

Reactie binnen 5 minuten 

Waarmee kunnen we u helpen?

“Verkoop is eigenlijk niets anders dan service verlenen, je helpt een bedrijf met het oplossen van een probleem”. Deze filosofie staat bij onze aanpak centraal. En zo zorgen we ervoor dat we opdrachtgevers hebben die al ruim 15 jaar klant bij ons zijn. Waar kunnen we u bij helpen?

Heeft u vragen over uw bezorging of identificatie?

Door de lockdown is het bij AMP Groep onverwachts druk. Het lukt niet om iedereen snel van dienst te zijn. 

We doen ons best om uw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden.