Waarmee kunnen we u helpen?
Wist u dat wij veelgestelde vragen van onze klanten alvast hebben beantwoord? Zo heeft u snel duidelijkheid zonder dat u een medewerker hoeft te spreken.
Hoe weet u of u met AMP groep te maken heeft en waarom komen we bij u langs?
Hoe laat komt de medewerker langs? Hoe kunt u uw identificatie- of bezorgafspraak wijzigen?
Wat doet AMP Groep om uw persoonsgegevens te beschermen? Welke certificeringen heeft AMP Groep?
Geef een klacht, compliment of suggestie door en lees wat we er vervolgens mee doen.
Wilt u meer weten over onze bezorg- of identificatiediensten? Onze accountmanager neemt graag contact met u op.
Mogelijk is onze e-mail in uw ‘ongewenste e-mail’ terechtgekomen. De afzender is mijnafspraak@ampgroep.com.
Max werkt pas net bij AMP Groep, dus hij moet nog het één en ander leren. Stel uw vraag kort en bondig, daar reageert hij het beste op.
Reactie binnen 5 seconden
We hebben de meestgestelde vragen van andere klanten voor u op een rijtje gezet.
Mogelijk is de e-mail in uw ‘ongewenste e-mail’ is terechtgekomen. De afzender is mijnafspraak@ampgroep.com.
Is dit niet het geval? Neem dan contact op met de organisatie die ons heeft ingeschakeld. Wij hebben uw order dan nog niet ontvangen.
De inloggegevens ontvangt u per email. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.
Als u inlogt op mijnafspraak.nl kunt u direct uw afspraak maken of wijzigen.
Als u inlogt op mijnafspraak.nl ziet u op de afspraakdatum hoe laat de medewerker langskomt.
Op onze speciale informatiepagina staat beschreven hoe we samen zorgen voor een veilige afhandeling.
Maandag t/m donderdag: 8:00 – 21:00 uur
Vrijdag: 8:00 – 19:00 uur
Zaterdag: 8:00 – 16:30 uur
Stel uw vraag door ons contactformulier in te vullen.
Reactie binnen 1 werkdag
Eenmalige extra kosten:
€ 0,90 per gesprek.
0900 267 56 44
Reactie binnen 15 minuten
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
“Verkoop is eigenlijk niets anders dan service verlenen, je helpt een bedrijf met het oplossen van een probleem”. Deze filosofie staat bij onze aanpak centraal. En zo zorgen we ervoor dat we opdrachtgevers hebben die al ruim 15 jaar klant bij ons zijn. Waar kunnen we u bij helpen?
Door de lockdown is het bij AMP Groep onverwachts druk. Het lukt niet om iedereen snel van dienst te zijn.
We doen ons best om uw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden.