Veelgestelde vragen van andere klanten

Hoe weet u dat u met AMP Groep te maken heeft?

AMP Groep bezorgt en identificeert in opdracht van andere bedrijven. Wij worden bijvoorbeeld ingeschakeld door opdrachtgevers zoals uitzendbureaus, financiële instellingen, verstrekkers van digitale inlogmiddelen, telecombedrijven, apotheken en gemeenten. Meer informatie hierover leest op ampgroep.nl/wat-we-doen.

Als u twijfelt kunt u het beste contact opnemen met de organisatie die ons heeft ingeschakeld.

Ja, op mijnafspraak.nl maakt u een afspraak voor uw bezorging of identificatie. Ook ziet u bijvoorbeeld op mijnafspraak hoe laat de medewerker langskomt en hoe hij/zij eruitziet.

AMP is vernoemd naar de drie oprichters van AMP: Arthur, Mark en Peter. 

Informatie over de bezorging of identificatie bij u thuis, op het werk of op een ander adres

Mogelijk is de e-mail in uw ‘ongewenste e-mail’ is terechtgekomen. De afzender is mijnafspraak@ampgroep.com.

Is dit niet het geval? Neem dan contact op met de organisatie die ons heeft ingeschakeld. Wij hebben uw order dan nog niet ontvangen.

De inloggegevens ontvangt u per email. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.

Als u inlogt op mijnafspraak.nl maakt of wijzigt u eenvoudig uw afspraak.

Ps. De inloggegevens voor mijnafspraak.nl ontvangt u per email. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.

Wilt u dat de afhandeling buiten plaatsvindt? Of wilt u extra afstand houden? Laat dit gerust weten aan onze medewerker. Hij of zij neemt samen met u door hoe de afhandeling in uw ogen het veiligste is. 

Nee, dit is vanwege verkeersveiligheid niet wenselijk.

Wel ontvangt u een e-mail zodra de medewerker naar uw adres onderweg is. U kunt dan ook op mijnafspraak.nl de geschatte aankomsttijd live volgen.

Ps. De inloggegevens voor mijnafspraak.nl ontvangt u per email. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.

Als u op de dag dat we langskomen inlogt op  mijnafspraak.nl ziet u een tijdvak van twee uur waarin we langskomen.

Ps. De inloggegevens voor mijnafspraak.nl ontvangt u per email. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.

U controleert dit op drie manieren:

1) Foto
Op de dag dat we langskomen staat op mijnafspraak.nl vanaf 07:30 een foto van de medewerker.

2) Code
Bent u iets minder goed in het onthouden van gezichten? Op mijnafspraak.nl staat vanaf dat moment ook een unieke code van vier cijfers waarmee de medewerker zich kan identificeren. Vraag hier gerust naar.

3) Bedrijfspas
De medewerker draagt een AMP-bedrijfspas. 

Ps. De inloggegevens voor mijnafspraak.nl ontvangt u per email. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.

Dat is vanzelfsprekend aan u. In sommige gevallen heeft de medewerker een tablet en een contract bij zich waardoor het eenvoudiger is als dit bijvoorbeeld aan een tafel wordt doorgenomen. Vind u dit niet prettig? Dan handelen we het gewoon af aan de deur.

Dat verschilt per opdrachtgever. Als u bent ingelogd op mijnafspraak.nl leest u bij het maken van de afspraak bij stap 3 hoe de afhandeling in zijn werk gaat.

Deze werkwijze staat ook uitgelegd na het maken van de afspraak bij uw afspraakoverzicht (op mijnafspraak.nl). 

Ps. De inloggegevens voor mijnafspraak.nl ontvangt u per email. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.

Dat verschilt per opdrachtgever. Als u bent ingelogd op mijnafspraak.nl leest u bij het maken van de afspraak bij stap 3 de instructies.

Deze instructies staan ook na het maken van de afspraak bij uw afspraakoverzicht (op mijnafspraak.nl). 

Ps. De inloggegevens voor mijnafspraak.nl ontvangt u per email. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.

De eventuele rembourskosten en/of kosten voor het tijdvak betaalt u veilig via pin aan de deur. De factuur van de betaling voor een tijdvak downloadt u na betaling op mijnafspraak.

Van onze opdrachtgever ontvangt u de factuur van bestelde producten en/of diensten.

Betalen met creditcard is niet mogelijk.

Dit hangt ervan af of onze opdrachtgever deze methode ondersteunt. Als u inlogt op mijnafspraak.nl ziet u of dit wel of niet het geval is. 

Ps. De inloggegevens voor mijnafspraak.nl ontvangt u per email. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.

Privacy en de AVG

Op onze privacypagina leest u alles over de maatregelen die we hebben genomen om te zorgen dat uw persoonsgegevens bij AMP Groep in veilige handen zijn.

Jazeker, we hebben twee certificeringen op het gebied van informatiebeveiliging: ETSI en ISO 27001. Op onze informatiepagina leest u meer hierover.

Klachten, suggesties en complimenten

Via onze klachtenpagina kunt u een klacht of een suggestie indienen. Ook leest u hoe we met klachten omgaan.

Zakelijk interesse in AMP Groep

Wilt u meer weten over onze bezorg- of identificatiediensten?

Waarmee kunnen we u helpen?

“Verkoop is eigenlijk niets anders dan service verlenen, je helpt een bedrijf met het oplossen van een probleem”. Deze filosofie staat bij onze aanpak centraal. En zo zorgen we ervoor dat we opdrachtgevers hebben die al ruim 15 jaar klant bij ons zijn. Waar kunnen we u bij helpen?

Bent u bezorger of leverancier en zoekt u samenwerking? Stuur dan uw bericht naar leveranciers @ ampgroep.nl