Waarmee kunnen we
u helpen?

Ik heb:

Veelgestelde vragen

U navigeert naar mijnafspraak.nl en logt daar in met uw order- en afspraaknummer. Deze gegevens ontvangt u per email. U kunt ook op de groene knop ‘mijnafspraak.nl’ rechtsboven in uw scherm drukken (op mobiel het inlog-icoon).

AMP Groep bezorgt en identificeert in opdracht van andere bedrijven. Wij worden bijvoorbeeld ingeschakeld door opdrachtgevers zoals uitzendbureaus, financiële instellingen, verstrekkers van digitale inlogmiddelen, telecombedrijven, apotheken en gemeenten. Meer informatie hierover leest op ampgroep.nl/wat-we-doen.

Heeft u een e-mail of Whatsapp bericht uit naam van AMP Groep ontvangen waarin wij u vragen om uw bankgegevens te delen of een betaling te voldoen? Ga hier niet op in! Wij vragen nooit om uw bankgegevens of een betaling vooraf.

Indien nodig, vragen wij om een betaling aan de deur. Belt er een medewerker bij u aan? Controleer altijd of de medewerker is wie hij/zij zegt te zijn door te vragen naar de unieke code die beschikbaar is via uw account op mijnafspraak.nl

Twijfels? Neem contact met ons op!

Als u inlogt op mijnafspraak.nl maakt of wijzigt u eenvoudig uw afspraak. De inloggegevens voor mijnafspraak.nl ontvangt u per mail. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.
Als u op de dag dat we langskomen inlogt op mijnafspraak.nl ziet u een tijdvak van twee uur waarin we langskomen. De inloggegevens voor mijnafspraak.nl ontvangt u per e-mail. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.
Dat verschilt per opdrachtgever. Als u bent ingelogd op mijnafspraak.nl leest u bij het maken van de afspraak bij stap 3 hoe de afhandeling in zijn werk gaat. Deze werkwijze staat ook uitgelegd in uw afspraakoverzicht (op mijnafspraak.nl). De inloggegevens voor mijnafspraak.nl ontvangt u per e-mail. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.

Zakelijke interesse

Wilt u meer weten over onze bezorg- of identificatiediensten? Onze accountmanager neemt graag contact met u op.

Geen e-mail ontvangen?

Mogelijk is onze e-mail in uw ‘ongewenste e-mail’ terechtgekomen. De afzender is mijnafspraak@ampgroep.nl

Toch niet gevonden wat je zocht?

Begin een chat

Onze chatbot zit klaar om u met al uw vragen te helpen. Kan hij je niet helpen? Dan word je geholpen door een van onze assistenten.

Stuur een mail

Heeft de vraag wat minder haast, neem dan contact met ons op via het contactformulier en we reageren zo snel mogelijk.

Bel met ons

Toch liever persoonlijk contact? Neem dan contact op via een van onze nummers en krijg een medewerker te spreken

Openingstijden contactcenter

Maandag: 08:00 – 19:00 uur
Dinsdag t/m vrijdag: 08:00 – 21:00 uur
Zaterdag: 08:00 – 16:30 uur

Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen?

Ontdek de mogelijkheden

* verplicht veld

Bedankt voor uw aanvraag

Goed om te horen dat u de mogelijkheden wilt bespreken voor een eventuele samenwerking. We hebben uw aanvraag ontvangen en nemen spoedig contact met u op. Onze accountmanagers plannen graag een kennismakingsgesprek met u in.

Stel uw vraag via het formulier

* verplicht veld

Bedankt voor uw bericht

We hebben het contactformulier ontvangen en streven ernaar om binnen 24 uur contact met u op te nemen.

Ons telefoonnummer