#1 We gaan zorgvuldig met producten en documenten om

Beschadigingen, verkeerd bezorgd, te warm/koud of persoonsgegevens kwijt. Zomaar een paar voorbeelden waar we op zijn zachtst gezegd niet van houden. Het bezorgen van medicijnen en documenten en het uitvoeren van persoonsidentificaties vragen om zorgvuldigheid. Goed om te weten is dat we ISO 9001 (kwaliteitsmanagement) gecertificeerd zijn en een GDP-vergunning hebben voor de bezorging van medicijnen. 

#2 Uw persoonsgegevens zijn bij ons in veilige handen

De gevolgen van identiteitsfraude zijn vreselijk. De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) vinden wij dan ook niet ‘vervelend’. We vinden het niet meer dan terecht dat er op dit gebied strenge wetgeving is. En als het overigens ook maar even kan dan leggen we onszelf nog strengere normen op. We hebben twee certificeringen op het gebied van informatiebeveiliging: ISO 27001 en ETSI

#3 We zorgen voor enthousiaste klanten

Wie bepaalt of een bedrijf klantvriendelijk is? Juist ja, de klant. We zijn dan ook trots dat we op basis van ruim een miljoen klantreacties het rapportcijfer 9 krijgen. Onze Net Promotor Score is al jarenlang 60+. Het mooie van internet is dat alles tegenwoordig transparant is. Zo ook wat klanten van de dienstverlening van bedrijven vinden. Wilt u zelf lezen wat klanten over AMP Groep zeggen? Voer gerust onze bedrijfsnaam eens in op bijvoorbeeld de onafhankelijke beoordelingswebsite Trustpilot.nl

#4 We passen de laatste technologie toe

We zijn dol op technologie die het leven van klanten makkelijker én veiliger maakt. Zo controleren we de echtheid van identiteitsbewijzen met dezelfde technologie die ook door overheidsorganisaties wordt gebruikt. Maar hoe verzot we ook zijn op technologie, het blijft een hulpmiddel. We besteden daarom veel tijd aan het opleiden en begeleiden van onze medewerkers. Het ‘gezonde boerenverstand’ blijft net zo belangrijk. We geloven dat juist het samenspel tussen mens en technologie garant staat voor de beste resultaten. 

#5 We ondernemen groen

We winden er geen doekjes om, logistiek is in de basis een milieuvervuilende activiteit. Binnen die context willen we het echter graag goed doen en gebruiken we onze creativiteit ook om klantvriendelijke én milieuvriendelijk oplossingen te verzinnen. We stimuleren klanten bijvoorbeeld om te kiezen voor een duurzame afspraak voor hun bezorging of identificatie. Kiest een klant voor de groene optie? Dan compenseert AMP Groep de CO2-uitstoot van afspraak door bomen aan te platen door Treesforall

#6 We hebben oog voor de maatschappij

We zijn een commercieel bedrijf en geen goed doel. Toch vinden we het fijn  om iets terug te doen voor de maatschappij. Zo hebben we de afgelopen jaren meegedaan aan acties van Nationale Ouderendag, NL Doet en Make a Wish. Ook zijn we sponsor van Villa Pardoes en dragen we eraan bij dat gezinnen met een ernstig, mogelijk levensbedreigend ziek kind samen een onbezorgde vakantieweek hebben in een betoverend kinderparadijs.

Scroll naar top