Een identificatie app ontwikkelen met én voor eHerkenning aanbieders? Zo doe je dat!
Klantfocus op nummer één “Bij AMP groep innoveren we constant. Hierbij staan de ontwikkelingen en vragen in de markt, maar ook de klanten van onze opdrachtgever centraal. Daarom zijn we in 2020 gestart met een tweejarig traject om naast onze identificatie op locatie dienst, een identificatie app te ontwikkelen. Wegens nieuwe wet- en regelgeving zat […]
24/7 real-time inzicht? Luister de podcast over onze IoT-oplossing voor de Zorg!
Wat zijn IoT-oplossingen? De term “Internet of Things” klinkt misschien erg technisch en ingewikkeld, maar is dat niet! Met IoT bedoelen we namelijk alle fysieke producten en apparaten die met het internet verbonden zijn via een chip of sensor en op deze manier gegevens kunnen verzenden. Hierdoor kunnen deze apparaten als het ware communiceren over […]
Zó betrouwbaar is AMP Groep (tot vervelens toe!)
De maatregelen die wij zelf nemen Bij AMP Groep zijn we hecht en houden we af en toe wel van een lolletje, maar als het gaat om onze beveiliging dan zijn we bloedserieus. Zo werken we bij AMP Groep volgens het hardening en need-to-know principe. Dit betekent dat medewerkers, opdrachtgevers en klanten alléén toegang krijgen […]
Dankzij LoRa heeft AMP Groep altijd grip op medicijnbezorgingen
AMP Groep bezorgt namens hun klanten goederen aan huis. Het gaat daarbij niet om reguliere pakketten, maar om producten waarbij leveringszekerheid, veiligheid en een onberispelijke kwaliteit van de levering cruciaal zijn. Denk daarbij aan identiteitsbewijzen, contracten, digitale inlogmiddelen of medicijnen. AMP Groep brengt daarmee de ‘servicedesk-ervaring’ naar de voordeur. Een van de belangrijkste eisen aan […]
AMP Groep in de Volkskrant: “Bezorgen voor gevorderden.”
U kunt ze aan de deur krijgen met een nieuw paspoort, mocht u geen tijd hebben tot twee keer toe persoonlijk het gemeentehuis te bezoeken. Kostbare medicijnen idem dito. Net als wanneer u via internet een rekening opent en de bank uw identiteit wenst te controleren. Enkel normale, alledaagse pakketjes? Daar doen de bezorgers van […]
Het samenspel tussen technologie én klantvriendelijk identificeren met een app
Dat is goed nieuws voor financiële instellingen, certificate serviceproviders, makelaars, notarissen en tal van andere beroepen waarin strenge verplichtingen gelden om te zorgen dat je weet met wie je zakendoet. Of te wel: bedrijven die vanuit wetgeving zoals de Wwft aan het ken-je-klant-principe (Know Your Customer) moeten voldoen. Het identificeren van klanten moet ervoor zorgen […]