Bezorgen van reisdocumenten voor inwoners van gemeente Amsterdam

Op 12 maart 2014 gebeurde er voor AMP Groep iets speciaals. Minister van Binnenlandse Zaken, Ronald Plasterk, overhandigde samen met onze bezorger Rick een van de eerst paspoorten. Tegenwoordig klinkt dit al een stuk normaler, maar destijds was dit een grote stap voor de overheid. ‘De heilige graal van de documenten laten bezorger door een private partij. ‘Is dat wel veilig?’, was een sentiment dat begrijpelijk leefde.

Link naar een artikel over een veilige en klantvriendelijke bezorging

Inmiddels werkt AMP Groep voor tientallen gemeenten en bezorgen we paspoorten, identiteitskaarten en rijbewijzen direct aan de burger. We werken voor kleinere gemeenten zoals Haarlemmermeer en Molenwaard, maar ook voor grote steden zoals Utrecht, Rotterdam en Amsterdam.

In dit klantverhaal leest u hoe deze samenwerking met gemeente Amsterdam in zijn werk gaat.

In zes stappen naar een veilige en klantvriendelijke bezorging

01

Afspraak maken en wijzigen

De klant kiest zelf waar, wanneer én op welk moment de bezorger langskomt. Komt de afspraak toch niet uit? Wijzigen kan tot 21:00 uur in de avond vóór de dag van levering en is net zo eenvoudig als het maken van een afspraak!
Zelf vooraf datum selecteren voor bezorging van medicijnen door AMP Groep.

02

Tijdvak van 2 uur

Om 22:00 uur op de avond vóór levering ontvangt de klant via e-mail een tijdvak van 2 uur waarin we langskomen. Daarnaast kan de klant ervoor kiezen om een reminder per sms te ontvangen om 08:00 uur op de dag van levering.
Tijdvak van twee uur waarin de bezorger van AMP Groep langskomt.

03

Vooraf kennismaken

Op mijnafspraak.nl ziet de klant wie er langskomt. De pasfoto van onze medewerker is vanaf 08:00 uur zichtbaar en met de unieke code kan de klant eenvoudig zelf aan de deur controleren of de medewerker is wie hij/zij zegt. Zo weet de klant zeker dat het goed zit.

04

Aankomsttijd live volgen

Zodra de medewerker onderweg is, sturen we de klant een e-mail met de geschatte aankomsttijd. Op mijnafspraak.nl kan de aankomsttijd zelfs live gevolgd worden: onze aftelklok is tot op de minuut nauwkeurig!
Track & trace van live locatie om te zien hoelang het nog duurt voor de bezorger van AMP Groep aanbelt.

05

Uitleg over de bezorging

Op mijnafspraak.nl staat een instructiefilm (met voice-over en ondertiteling) waarin we stap voor stap uitleggen hoe de bezorging in zijn werk gaat. Zo zorgen we ervoor dat de klant niet voor verrassingen komt te staan en goed voorbereid is.
Video met uitleg over de bezorging van medicijnen door AMP Groep.

06

Alles naar wens?

Na de bezorging sturen we een korte enquête waarin we vragen of alles naar wens was. We lezen élke reactie en reageren altijd persoonlijk. Zo kunnen we onze service continu blijven verbeteren. Nieuwsgierig? U kunt het resultaat dagelijks inzien!
Mogelijkheid om feedback te geven na de bezorging van de medicijnen.

 

Gemeente Amsterdam over de samenwerking met AMP Groep

De gemeente Amsterdam biedt haar inwoners de keuze om hun nieuw aangevraagde reisdocument te laten bezorgen. AMP Groep heeft zich tijdens de invoering hiervan laten zien als betrouwbare en flexibele partner. De wijze waarop AMP Groep deze service voor onze burgers uitvoert, wordt door hen hoog gewaardeerd.’

Meer over bezorgen van vertrouwelijke documenten

Op de pagina bezorgen van vertrouwelijke (reis)documenten vindt u meer informatie over onze dienstverlening. Bent u al enthousiast? En wilt u meer weten over wat we voor uw organisatie kunnen betekenen? Ons accountteam neemt graag contact met u op!

Deel dit artikel:
LinkedIn
Email
WhatsApp