Inmiddels werkt AMP Groep voor tientallen gemeenten en bezorgen we paspoorten, identiteitskaarten en rijbewijzen direct aan de burger. We werken voor kleinere gemeenten zoals Haarlemmermeer en Molenwaard, maar ook voor grote steden zoals Utrecht, Rotterdam en Amsterdam.
In dit klantverhaal leest u hoe deze samenwerking met gemeente Amsterdam in zijn werk gaat.
In zes stappen naar een veilige en klantvriendelijke bezorging
01
Afspraak maken en wijzigen
02
Tijdvak van 2 uur
03
Vooraf kennismaken
04
Aankomsttijd live volgen
05
Uitleg over de bezorging
06
Alles naar wens?
Gemeente Amsterdam over de samenwerking met AMP Groep
‘De gemeente Amsterdam biedt haar inwoners de keuze om hun nieuw aangevraagde reisdocument te laten bezorgen. AMP Groep heeft zich tijdens de invoering hiervan laten zien als betrouwbare en flexibele partner. De wijze waarop AMP Groep deze service voor onze burgers uitvoert, wordt door hen hoog gewaardeerd.’
Meer over bezorgen van vertrouwelijke documenten
Op de pagina bezorgen van vertrouwelijke (reis)documenten vindt u meer informatie over onze dienstverlening. Bent u al enthousiast? En wilt u meer weten over wat we voor uw organisatie kunnen betekenen? Ons accountteam neemt graag contact met u op!