Orange. Kent u dat merk nog? Het omruilen van toestellen voor telecomprovider Orange betekende het begin van AMP Groep. Dat dit aan de deur kon was iets nieuws. En ook nog op afspraak. Dat bespaarde een hoop tijd en geld, destijds betaalde je met tikken. Telecombedrijven gingen niet alleen de omruil van mobiele telefoons thuis doen, maar ook het online winkelen kwam in opkomst en daarmee het thuisbezorgen van nieuwe telefoons.
Maar hoe eenvoudig het lijkt, de praktijk is weerbarstig. Een klant ontvangt namelijk in veel gevallen een toestel op afbetaling. Pas na vele maanden is met het maandelijkse vergoeding het bedrag van de telefoon gecompenseerd. Dat ontdekte ook fraudeurs die enorm inventief zijn om zich voor te doen als anderen en zo een telefoon in ontvangst te nemen met als doel nooit meer een rekening te hoeven betalen.
Wat had Odido (voorheen T-Mobile) van AMP Groep nodig? Een proces waarbij fraudeurs worden gestopt maar waarbij de goedwillende klanten vriendelijk worden bediend. In dit klantverhaal leest u hoe we dat de afgelopen 15 jaar hebben vormgegeven.
Veilige én klantvriendelijke bezorging van mobiele telefoons in zes stappen
01
Afspraak maken en wijzigen
02
Tijdvak van 2 uur
03
Vooraf kennismaken
04
Aankomsttijd live volgen
05
Uitleg over de bezorging
06
Alles naar wens?
Odido over de samenwerking met AMP Groep
‘Door het bezorgproces volledig af te stemmen op de klantwens, realiseert Odido niet alleen een hoge online conversie, maar bovenal tevreden klanten. Het prettige aan de samenwerking met AMP Groep is dat er een intensieve relatie is die gericht is op het continu verbeteren van de dienstverlening en het verlagen van kosten.’
Meer over het bezorgen van mobiele telefoons
Op de pagina bezorgen van consumenten electronica vindt u meer informatie over onze dienstverlening. Bent u al enthousiast? En wilt u meer weten over wat we voor uw organisatie kunnen betekenen? Ons accountteam neemt graag contact met u op!