Oproepkracht medewerker Contact Center 

Dit zijn wij:

AMP Groep is gespecialiseerd in het identificeren van personen en het bezorgen van kwetsbare producten of medicijnen. We werken voor supertoffe, bekende opdrachtgevers zoals T-Mobile, KPN, ABN AMRO, Mediq en voor vele gemeenten in Nederland waaronder Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. 

Deze coole baan hebben we voor jou:

Kom je door het studeren niet toe aan geld verdienen? Door vakanties of onregelmatige school- /werktijden is het voor jou moeilijk om een werkgever voor langere tijd te vinden?

Wij zijn op zoek naar oproepkrachten voor ons Contact Center die naast hun studie geld willen verdienen. Je hebt de vrijheid om iedere week je beschikbaarheid door te geven. Aan de hand daarvan maken wij in overleg met jou een week van te voren het rooster.

Omdat wij van maandag tot en met vrijdag open zijn van 08:00 – 21:00 uur en zaterdag van 08:00 – 17:00 uur is het een uitgelezen kans om als oproepkracht voor AMP te werken!

In ons Contact Center hebben we maar één doel: de klant perfect bedienen.

Dat is ook gelijk taak nummer één van een organisatie, want wat zijn we bij AMP zonder klanten? Precies, niks. De klant perfect  bedienen wordt dus jouw verantwoordelijkheid. Hoe je dat gaat doen? Makkelijk! Wij trainen jou zorgvuldig, zodat je binnen no-time uitgaande gesprekken zonder moeite kunt afhandelen. In de tweede training zorgen we er samen voor dat je vervolgens antwoord kunt geven op (bijna) alle klantvragen. Die vragen behandel je telefonisch, per mail, via onze chatbot en de sociale media kanalen. Vind je het spannend om inkomende gesprekken op te pakken of heb je bepaalde dingen nog niet onder de knie? Geen stress. We weten dat er veel informatie op je afkomt. Jij bepaalt het tempo.

Dit ben jij:

  • Je woont niet al te ver van ons kantoor in Houten af. Het liefst in de direct omgeving/regio Utrecht.
  • Je houdt van praten. Via de telefoon. Met onze klanten wel te verstaan. 
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal en raakt niet in paniek als een klant alleen Engels spreekt. We hebben voldoende collega’s waarmee je die klant kunt doorverbinden. We leren je ook graag gelijk wat praktische Engelse zinnen.
  • Je stelt klanten op hun gemak en zet dat extra stapje richting een 100% tevreden klant.
  • Je hebt een flexibele instelling en bent niet bang om iets nieuws te leren.
  • Je bent gemotiveerd en enthousiast.
  • We geven het toe: niet alles bij AMP gaat altijd goed. Zie je iets op het Contact Center dat niet goed gaat of een proces dat niet logisch is ingericht? Juist met jouw frisse blik kunnen we onze service verbeteren!

Dit krijg je:

  • Salaris. Wel zo leuk, toch?
  • Reiskostenvergoeding.
  • Een uitgebreid inwerkprogramma, opgedeeld in verschillende onderdelen. 
  • Overige trainingen en cursussen. Zo werk je elke dag weer een stukje slimmer. Mooi meegenomen! 
  • Flexibiliteit. Klopt, elk bedrijf zet het in haar vacatures, maar wij bieden het echt. Beloofd! 

Twijfel je? Wellicht nog goed om te weten dat:

  • Je in een heel divers en enthousiast team komt te werken! Grote kans dat er iemand van jouw leeftijd rondloopt. Veel studenten komen bij ons voor een ideale bijbaan naast de studie.
  • Er dagelijks vers fruit op de werkvloer aanwezig is. 
  • Je, ondanks corona, kunt deelnemen aan (spel)activiteiten, gezamenlijke lunches in de kantine en het befaamde AMP tafeltennistoernooi. Meedoen en gezelligheid zijn belangrijker dan winnen. 
  • Je een mooie open werkplek krijgt waar je ook tijdens de coronaperiode prima op ruime afstand van je collega’s kunt werken. 

We hebben dit wel écht van je nodig bij AMP:

Een Verklaring Omtrent Gedrag (jij vraagt hem aan, wij vergoeden de kosten). 

Enthousiast geworden en al zin om aan de slag te gaan? Solliciteer dan direct via het formulier hieronder. Wil je meer weten over de functie? Dat kan natuurlijk! Je kan dan contact opnemen met Alix de Krijger, teamleider contact center, telefoonnummer: 030-2408020.