Logistiek medewerker ontvangst (fulltime/parttime)

Dit zijn wij: 

AMP Groep is gespecialiseerd in het identificeren van personen en het bezorgen van kwetsbare producten of medicijnen. We werken voor supertoffe, bekende opdrachtgevers zoals T-Mobile, KPN, ABN AMRO, Mediq en voor vele gemeenten in Nederland waaronder Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.

Deze coole baan hebben we voor jou:

Voor het leukste logistieke bedrijf in Houten zijn wij op zoek naar jou! Jij denkt dat een medewerker ontvangst saai en niet afwisselend is? Dan heb je het mis. Bij ons is het iedere dag anders. 

De starttijden variëren tussen 15.00 en 17.30 uur. De eindtijd is 23.00 uur. De functie is zowel fulltime als parttime in te vullen. Overdag heb je dus lekker de tijd al het andere te doen waar je met een 9 tot 5 baan niet aan toe komt. Bang dat je vies wordt? Bij ons niet, wij hebben het schoonste magazijn van de provincie Utrecht en daar hebben wij jou voor nodig dit zo te houden.

Met je collega’s verzorg jij de ontvangst van de medewerkers op de weg die na hun dag hard werken zorgvuldig en vriendelijk geholpen willen worden door jou.

Jij controleert, samen met je medewerker die terug is van zijn route, of de werkzaamheden goed zijn uitgevoerd. Je controleert het aantal retouren (goederen van de klanten die niet thuis waren) en de afgehandelde contracten en overige zaken. Als de laatste medewerker terug is van zijn route, doe je een laatste check op het magazijn. Je controleert of alle goederen, contracten, lege verpakkingen etc. retour zijn gekomen en ook controleer je de fysieke voorraad. Je draagt de bijzonderheden over aan de collega’s die na jou werken en rond de klok van 23.00 uur ga je naar huis.

Je zal in deze functie verantwoordelijkheden krijgen over alle processen die te maken hebben met de terugkomst van de medewerkers op de weg.

Dit ben jij:

Je vindt het leuk om collega’s te helpen die na een hele dag werken terugkomen bij AMP. Je werkt zorgvuldig en natuurlijk is werken in de avond voor jou geen probleem!

  • Je hebt een goed humeur.
  • Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring (inclusief referenties).
  • Je reist in ongeveer maximaal 30 minuten naar onze locatie (liefst met eigen vervoer i.v.m. mindere beschikbaarheid van OV in de avonduren).
  • MBO-denkniveau.
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden; je beheerst de Nederlandse taal goed.
  • Kennis van MS Office.

Dit krijg je:

  • Salaris. Wel zo leuk, toch?
  • Een dienstverband direct bij AMP.
  • Reiskostenvergoeding en goede pensioenregeling. 
  • 8% vakantiegeld.
  • 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek, als je belooft dat je terugkomt.
  • Basiskennis geneesmiddelen en GDP AMP proces (interne opleiding).
  • Overige trainingen en cursussen. 

Twijfel je? Wellicht nog goed om te weten dat:

  • Je leuk en afwisselend werk hebt in een snel groeiende organisatie, waarbij een
    goede werksfeer voorop staat.
  • Er dagelijks vers fruit op de werkvloer aanwezig is.
  • We werken met een enthousiast team, waarin je ons komt versterken.
  • Er veel collegialiteit en gezelligheid is: iedere maand een activiteit en/of lunch samen
    in de kantine waar je ook kan tafeltennissen (o.a. meedoen met het interne AMP
    tafeltennistoernooi) en mee kan doen met spelletjesavonden.
  • We je goed inwerken.
  • Je veel vrijheid hebt en flexibel bent.

We hebben dit wel écht van je nodig bij AMP:

Een Verklaring Omtrent Gedrag (jij vraagt hem aan, wij vergoeden de kosten).

Enthousiast geworden?

Ben je enthousiast en zie jij je jezelf al staan in dat magazijn? Solliciteer dan direct via het formulier hieronder. Neem voor meer informatie contact op met Luck Nafzger, 06-52540400.