Medewerker Contact Center (24-32 uur per week)

Bij AMP Groep zijn we op zoek naar versterking binnen ons team op het Contact Center!

Over werken bij AMP Groep, wie zijn wij:

AMP Groep is een zakelijke dienstverlener, gespecialiseerd in onder andere het identificeren van personen, het bezorgen van waardevolle of fraudegevoelige producten en het bezorgen van medicijnen. Hiernaast verzorgen we ook trainingen op het gebied van identiteitscontrole.

We werken voor gerenommeerde opdrachtgevers. Zo werken we voor T-Mobile, ABN AMRO bank, AMC en voor veel gemeenten in Nederland.

Kortom, hele toffe opdrachtgevers om mee aan de slag te gaan!

Wat ga je doen:

In ons Contact Center hebben we maar één doel: de klant perfect bedienen.

De werkzaamheden die worden uitgevoerd zijn divers. Je hebt zowel contact met klanten van opdrachtgevers als met de medewerkers die onderweg zijn. Hiernaast handel je ingaande en uitgaande gesprekken af. Ook kun je met wat meer ervaring helpen met bijvoorbeeld het beantwoorden van de email of social media. Je voert geen acquisitiegesprekken.

Indien je er voor open staat kun jij je ook specialiseren tot identificatiemedewerker. Je identificeert dan klanten op afstand middels een videoverbinding.

De uren worden ingedeeld van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 21.30. Ook op zaterdag zijn we open van 08.00 tot 16.30. In overleg wordt van tevoren een rooster afgesproken, zodat je weet welke uren je werkt. We zijn flexibel met de indeling van je uren maar minimaal 1 avond per week werken is verplicht.

Waarom jij:

  • Je bent woonachtig in de regio Houten en/of directe omgeving
  • Je bent communicatief sterk en je hebt een prettige telefoonstem
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je stelt klanten op hun gemak en kan goed service verlenen
  • Je hebt een flexibele instelling en bent niet bang om iets nieuws te leren
  • Je bent gemotiveerd en enthousiast
  • Je toont graag eigen initiatief en je bent een echte teamplayer

Bij AMP is het goed werken, waarom:

    • Leuk en afwisselend werk in een professionele werkomgeving, maar ook heel erg gemoedelijk en kleinschalig. Je werkt in een informele werkomgeving waarbij een goede werksfeer voorop staat
    • We werken met een enthousiast team, waarin je ons komt versterken
    • Veel collegialiteit en gezelligheid: iedere maand een activiteit en/of lunch samen, je kan tafeltennissen (o.a. meedoen met het interne AMP tafeltennistoernooi) en we organiseren spelletjesavonden (zodra corona dit weer toelaat)
    • Uitstekende arbeidsvoorwaarden waaronder een zeer gunstige pensioenregeling grotendeels op kosten van AMP
    • Een mooie open werkplek waar je ook gedurende de COVID-19 periode prima op ruime afstand van je collega’s kunt werken
    • Dagelijks vers fruit op de werkvloer
    • Reiskostenvergoeding naar Houten
    • Een goed inwerkprogramma
    • Een flexibele organisatie met veel vrijheid en ook flexibele werktijden

Voorwaarden voor alle functies bij AMP:

Een Verklaring Omtrent Gedrag

Enthousiast geworden en al zin om aan de slag te gaan als medewerker Contact Center, solliciteer dan direct via de mail en stuur een cv en een korte motivatie naar personeel@ampgroep.nl. Wil je meer weten over de functie? Dat kan natuurlijk. Je kan dan contact opnemen met Alix de Krijger of Max Been, telefoonnummer: 030-2408020.