Medewerker Contact Center (24-40 uur per week)

Dit zijn wij:

AMP Groep is gespecialiseerd in het identificeren van personen en het bezorgen van kwetsbare producten of medicijnen. We werken voor supertoffe, bekende opdrachtgevers zoals T-Mobile, KPN, ABN AMRO, Mediq en voor vele gemeenten in Nederland waaronder Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. 

Deze coole baan hebben we voor jou:

In ons Contact Center hebben maar één doel: de klant perfect bedienen.

Dat is ook gelijk taak nummer één van een organisatie, want wat zijn we bij AMP zonder klanten? Precies, niks. De klant perfect  bedienen wordt dus jouw verantwoordelijkheid. Hoe je dat gaat doen? Makkelijk! Wij trainen jou zorgvuldig, zodat je binnen no-time uitgaande gesprekken zonder moeite kunt afhandelen. In de tweede training zorgen we er samen voor dat je vervolgens antwoord kunt geven op (bijna) alle klantvragen. Die vragen behandel je telefonisch, per mail, via onze chatbot en de sociale media kanalen. Vind je het spannend om inkomende gesprekken op te pakken of heb je bepaalde dingen nog niet onder de knie? Geen stress. We weten dat er veel informatie op je afkomt. Jij bepaalt het tempo.

Is dit takenpakket niet divers genoeg? Joh, geen probleem. Dan maken we het samen toch wat afwisselender? We hebben nog collega’s op de weg die wel eens hulp van jou kunnen gebruiken. Bijvoorbeeld wanneer ze een adres niet kunnen vinden of als de tablet ineens uitvalt. Indien je er voor open staat kun jij je ook specialiseren tot identificatiemedewerker. Je identificeert dan klanten op afstand via een videoverbinding.

De uren worden ingedeeld van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 en 21:30. Ook op zaterdag zijn we open van 8:00 tot 16:30. In overleg wordt van tevoren een rooster afgesproken, zodat je weet welke uren je werkt. We zijn flexibel met de indeling van je uren.

Dit ben jij:

  • Je woont niet al te ver van ons kantoor in Houten af. Het liefst in de direct omgeving/regio Utrecht.
  • Je houdt van praten. Via de telefoon. Met onze klanten wel te verstaan. 
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal en raakt niet in paniek als een klant alleen Engels spreekt. We hebben voldoende collega’s waarmee je die klant kunt doorverbinden. We leren je ook graag gelijk wat praktische Engelse zinnen.
  • Je stelt klanten op hun gemak en zet dat extra stapje richting een 100% tevreden klant.
  • Je hebt een flexibele instelling en bent niet bang om iets nieuws te leren.
  • Je bent gemotiveerd en enthousiast.
  • We geven het toe: niet alles bij AMP gaat altijd goed. Zie je iets op het Contact Center dat niet goed gaat of een proces dat niet logisch is ingericht? Juist met jouw frisse blik kunnen we onze service verbeteren!

Dit krijg je:

  • Salaris. Wel zo leuk, toch?
  • Een dienstverband direct bij AMP. Je begint voor bepaalde tijd, maar we verlengen het dienstverband graag bij wederzijds enthousiasme!
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling. 
  • 8% vakantiegeld. 
  • 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek, als je belooft dat je terugkomt. 
  • Een uitgebreid inwerkprogramma, opgedeeld in verschillende onderdelen. 
  • Overige trainingen en cursussen. Zo werk je elke dag weer een stukje slimmer. Mooi meegenomen! 
  • Flexibiliteit. Klopt, elk bedrijf zet het in haar vacatures, maar wij bieden het echt. Beloofd! 

Twijfel je? Wellicht nog goed om te weten dat:

  • Je in een heel divers en enthousiast team komt te werken! Grote kans dat er iemand van jouw leeftijd rondloopt. 
  • Er dagelijks vers fruit op de werkvloer aanwezig is. 
  • Je, ondanks corona, kunt deelnemen aan (spel)activiteiten, gezamenlijke lunches in de kantine en het befaamde AMP tafeltennistoernooi. Meedoen en gezelligheid zijn belangrijker dan winnen. 
  • Je een mooie open werkplek krijgt waar je ook tijdens de corona periode prima op ruime afstand van je collega’s kunt werken. 

We hebben dit wel écht van je nodig bij AMP:

Een Verklaring Omtrent Gedrag (jij vraagt hem aan, wij vergoeden de kosten). 

Enthousiast geworden en al zin om aan de slag te gaan? Solliciteer dan direct via het formulier hieronder. Wil je meer weten over de functie? Dat kan natuurlijk! Je kan dan contact opnemen met Alix de Krijger, teamleider contact center, telefoonnummer: 030-2408020.