Kom je 

ook werken bij AMP Groep?

.

Dit doen we in een notendop

Bij AMP Groep geloven we dat zorgvuldigheid altijd de norm moet zijn. Daarom bezorgen we bijvoorbeeld reisdocumenten en medicijnen altijd aan de juiste persoon.

Persoonsidentificaties doen we op de meest betrouwbare wijze, want mede door onze certificeringen op het gebied van informatiebeveiliging (ISO 27001 en ETSI) voldoen we aan alle privacyverplichtingen van de AVG.

Op basis van meer dan 500.000 reacties wordt AMP Groep beoordeeld met het rapportcijfer 9 en een Net Promotor Score van 65. Zelf onderzoeken dat onze klantgerichtheid bij AMP Groep geen loze kreet is? Kijk dan gerust eens op Trustpilot.com.

Tot slot, we werken voor gerenommeerde opdrachtgevers zoals ABN AMRO, T-Mobile, KPN, Amsterdam Medisch Centrum en ruim 50 gemeenten zoals gemeente Rotterdam en Amsterdam.

 

Is werken bij AMP Groep leuk?

Het zal je niet verbazen dat wij vinden van wel :-) Medewerkers geven vaak aan dat ze o.a. blij zijn met:

1. Veel vrijheid, je kan zelf in overleg vakantie inplannen, eerder weg en dit op ander moment compenseren, et cetera.

2. Ruimte voor ontspanning, we hebben een grote kantine met o.a. een tafeltennistafel en een dartbord.  

3. Gemoedelijke en informele sfeer, iedereen kent elkaar en gaat relaxed met elkaar om. Zelfs de directie zit niet in een kantoor maar gewoon tussen de andere medewerkers. 

4. Als je een fout maakt wordt je niet tot je enkels afgezaagd. Fouten maken hoort bij ieders leerproces. 

 

Standaard voorwaarden zijn voor elke functie

Met de diensten die AMP Groep verzorgt is het van belang dat we een aantal formaliteiten zorgvuldig regelen. Dit zijn:
- Verklaring Omtrent Gedrag (kosten worden vergoed door AMP)
- Integriteitsverklaring
- We controleren referenties

Daarnaast vinden we het erg belangrijk dat:

1. Medewerkers verantwoordelijkheid durven nemen, je leidinggevende is geen 'baas', maar helpt je met zaken zelf op te pakken.

2. Je het prettig vindt om intensief en op een leuke manier met anderen samen te werken.  
 

Op dit moment zijn we op zoek naar...

Medewerker Contact Center (fulltime/parttime)

In ons Contact Center hebben we maar één doel: de klant perfect bedienen.

De werkzaamheden die worden uitgevoerd zijn divers. Je hebt zowel contact met klanten van opdrachtgevers als met de medewerkers die onderweg zijn. Hiernaast handel je ingaande en uitgaande gesprekken af. Ook kun je met wat meer ervaring helpen met bijvoorbeeld het beantwoorden van de email of social media.

Tevens kun jij je specialiseren tot identificatiemedewerker. Je identificeert dan klanten op afstand middels een videoverbinding.

De uren worden ingedeeld van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 uur en 21.00 uur. In overleg wordt van tevoren een rooster afgesproken, zodat je weet welke uren je werkt. Wel wordt er verwacht dat je minimaal 1 avond in de week beschikbaar bent en kan worden ingeroosterd.

Functie-eisen

• Woonachtig in omgeving Houten/Utrecht
• Communicatief sterk, een prettige telefoonstem
• Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
• Klant- en servicegericht
• Flexibel
• Gemotiveerde en enthousiaste houding
• Niet bang om iets nieuws te leren
• Eigen initiatief tonen
• Teamplayer

Wat bieden wij

  • Leuk en afwisselend werk in een prettige informele werkomgeving waarbij een goede werksfeer voorop staat
  • We werken met een enthousiast team, waar je ons in komt versterken
  • Tijd voor ontspanning met je collega’s
  • Vanzelfsprekend krijg je een training op maat en word je goed gecoacht
  • Tegemoetkoming in je reiskosten
  • Flexibele werktijden
  • Goede primaire arbeidsvoorwaarden

Interesse?

Stuur dan een mailtje naar: personeel@ampgroep.nl

navigation