Bij AMP Groep zijn we ervan overtuigd dat zorgvuldigheid altijd de norm moet zijn. Daarom bezorgen we vertrouwelijke documenten zoals paspoorten, identiteitskaarten, rijbewijzen, taxipassen en certificaten altijd aan de juiste persoon.
Over persoonsgegevens waarmee we in aanraking komen, waken we alsof die van onszelf zijn. Goed om te weten, we hebben twee certificeringen op het gebied van privacybescherming: ISO 27001 en ETSI.
En vanzelfsprekend gaan we ook zorgvuldig om met klanten. Wilt u zelf controleren dat dit geen loze kreet is? Voer gerust onze bedrijfsnaam eens in op bijvoorbeeld op trustpilot.nl.
Via mijnafspraak.nl houden we uw klant actief op de hoogte. Zo kan hij of zij vooraf zien welke medewerker er langskomt en kan de actuele aankomsttijd online worden gevolgd.
Doordat we continu bezig zijn met het verbeteren van onze dienstverlening krijgt AMP Groep o.b.v. meer dan 500.000 enquêtes het rapportcijfer 9 en een Net Promotor Score van 65.
Zelf onderzoeken dat klantvriendelijkheid bij AMP Groep geen loze kreet is? Kijk dan gerust eens op Trustpilot of Google wat klanten over ons schrijven.
Bij al onze diensten worden protocollen zorgvuldig nageleefd en persoonsgegevens van klanten veilig verwerkt.
Mede door onze ISO 27001 en ETSI-certificeringen voldoen we aan alle privacyverplichtingen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
Onze medewerkers zijn uitvoerig getraind in het analyseren van het gedrag van de klant (profiling) en het controleren van de echtheid van documenten.
Daarnaast zijn onze medewerkers uitgerust met een tablet waarop de modernste gezichtsvergelijking software staat. Door het maken van een aantal foto's van de klant kan de software controleren of die foto's overeenkomen met de pasfoto die op de chip van het document staat.
Deze technologie wordt ook gebruikt bij diverse Nederlandse en internationale overheidsinstanties.
We ontzorgen bijvoorbeeld gemeenten door identiteitsbewijzen die van de drukker komen op drukfouten te controleren.
Ook pre-activeren (inklaren) we de paspoorten en identiteitsbewijzen zodat dit werk bij gemeenten niet meer hoeft te worden gedaan.
Met speciale apparatuur vernietigen we ingenomen bankpassen, paspoorten en rijbewijzen op een data-zekere manier.
Thuisbezorgen van paspoorten, ID-kaarten en rijbewijzen is voor gemeente Molenwaard een essentieel onderdeel van onze dienstverlening. Inmiddels bezorgt AMP Groep deze documenten al 3 jaar bij onze inwoners thuis of op het werk. Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met én werkwijze van AMP Groep. Die is professioneel, snel, veilig en betrouwbaar. Ook onze inwoners zijn tevreden: zij waarderen deze service met een ruime 8.
De gemeente Amsterdam biedt haar inwoners de keuze om hun nieuw aangevraagde reisdocument te laten bezorgen. AMP Groep heeft zich tijdens de invoering hiervan laten zien als betrouwbare en flexibele partner. De wijze waarop AMP Groep deze service voor onze burgers uitvoert , wordt door hen hoog gewaardeerd.
Hoe wij de gemeente Dinkelland en Tubbergen de samenwerking ervaren in het Twents: “Better ’n goein noaber as ’n verre buur (gemeente). Vertaald: Beter een goede buurman dan een verre buurgemeente.