Zorgvuldig bezorgen van rijbewijzen

Gelooft u dat zorgvuldigheid altijd de norm moet zijn? Wij ook. Daarom bezorgen we bij AMP Groep rijbewijzen en reisdocumenten altijd aan de juiste persoon.

Persoonsgegevens van inwoners zijn bij ons in veilige handen, mede door onze certificeringen op het gebied van informatiebeveiliging (ISO 27001 en ETSI) voldoen we aan alle privacyverplichtingen van de AVG.

Op basis van meer dan 500.000 reacties wordt AMP Groep beoordeeld met het rapportcijfer 9 en een Net Promotor Score van 65. Wilt u zelf onderzoeken dat klantgerichtheid bij AMP Groep geen loze kreet is? Kijk dan gerust eens op Trustpilot.nl. 

Opdrachtgevers zoals KIWA, Amsterdam Medisch Centrum, ABN AMRO, KPN en ruim 50 gemeenten vertrouwen al jarenlang op onze zorgvuldigheid. Benieuwd wat we voor uw gemeente kunnen betekenen? We werken het graag samen met u uit.

"Mijn paspoort werd keurig op tijd bezorgd door een vriendelijke jongeman."

Gemeente Amsterdam

Waarom kiezen voor AMP Groep?

1. We zorgen voor enthousiaste klanten

1. We zorgen voor enthousiaste klanten

Via mijnafspraak.nl houden we inwoners actief op de hoogte. Zo kan hij of zij vooraf zien welke medewerker er langskomt en kan de actuele aankomsttijd online worden gevolgd. 

Doordat we continu bezig zijn met het verbeteren van onze dienstverlening krijgt AMP Groep o.b.v. meer dan 500.000 enquêtes het rapportcijfer 9 en een Net Promotor Score van 65.

Zelf onderzoeken dat klantvriendelijkheid bij AMP Groep geen loze kreet is? Kijk dan gerust eens op Trustpilot of Google wat klanten over ons schrijven.

2. We voldoen aan alle AVG-verplichtingen

2. We voldoen aan alle AVG-verplichtingen

Bij al onze diensten worden protocollen zorgvuldig nageleefd en persoonsgegevens van burgers veilig verwerkt.

Mede door onze ISO 27001:2013 en ETSI (319-411) certificeringen voldoen we aan alle privacyverplichtingen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming. 

3. Altijd aan de juiste persoon bezorgd

3. Altijd aan de juiste persoon bezorgd

Vertrouwelijke documenten zoals reisdocumenten en rijbewijzen bezorgen we altijd aan de juiste persoon. Onze medewerkers zijn namelijk uitvoerig getraind in:

  • - het gedrag van klant analyseren (tactische profiling)
  • - uiterlijke kenmerken controleren (technische profiling)
  • - het controleren van echtheid van identiteitsbewijzen

Deze trainingen worden gegeven door een ervaren trainer die fulltime bij AMP Groep in dienst is. 

4. We ontzorgen uw medewerkers

4. We ontzorgen uw medewerkers

We ontzorgen uw medewerkers door reisdocumenten die van de drukker komen op drukfouten te controleren. Deze kunnen we ook direct pre-activeren (inklaren). Ook kunnen we met speciale apparatuur ingenomen reisdocumenten op een data-zekere manier vernietigen.

Daarnaast ondersteunen we gemeenten door het op maat maken van informatiemateriaal voor burgers. Met A5-kaarten, posters, et cetera zorgen we er samen voor dat de dienstverlening voor iedereen duidelijk is!

"Alle gemeenten zijn zeer te spreken over de bezorgpartij AMP Groep en de communicatie met hen. De bezorgpartij wordt als betrouwbaar ervaren, zijn altijd bereikbaar, behulpzaam, leggen alles duidelijk uit en komen hun afspraken na."

Onderzoeksbureau Ecorys

Gemeente voor wie we graag maatwerk verzorgen

Gemeente Molenwaard

Thuisbezorgen van paspoorten, ID-kaarten en rijbewijzen is voor gemeente Molenwaard een essentieel onderdeel van onze dienstverlening. Inmiddels bezorgt AMP Groep deze documenten al 3 jaar bij onze inwoners thuis of op het werk. Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met én werkwijze van AMP Groep. Die is professioneel, snel, veilig en betrouwbaar. Ook onze inwoners zijn tevreden: zij waarderen deze service met een ruime 8.

Gemeente Molenwaard
Gemeente Amsterdam

De gemeente Amsterdam biedt haar inwoners de keuze om hun nieuw aangevraagde reisdocument te laten bezorgen. AMP Groep heeft zich tijdens de invoering hiervan laten zien als betrouwbare en flexibele partner. De wijze waarop AMP Groep deze service voor onze burgers uitvoert , wordt door hen hoog gewaardeerd.

Gemeente Amsterdam
Gemeente Dinkelland en Tubbergen

Hoe wij de gemeente Dinkelland en Tubbergen de samenwerking ervaren in het Twents: “Better ’n goein noaber as ’n verre buur (gemeente). Vertaald: Beter een goede buurman dan een verre buurgemeente. 

Gemeente Dinkelland en Tubbergen
AMP folder

Benieuwd wat onze zorgvuldigheid
voor u kan betekenen?

navigation