Het dagelijks leven van patiënten makkelijker maken

Dat is wat we samen met zo’n 350 collega’s doen voor onder andere: AMC, Amphia, LUMC en Albert Schweitzer Ziekenhuis. 

Zorgvuldigheid staat bij het bezorgen van medicijnen en hulpmiddelen voorop. Hoe we dit doen? We sturen de klant bijvoorbeeld vooraf een foto van de AMP-medewerker die langskomt. 

Bent u ook op zoek naar zorgvuldigheid?

GDP-richtlijn

AMP volgt de GDP-richtlijn. Zowel in ons magazijn als tijdens de bezorging meten we voor elk medicijn of de temperatuur binnen de normen van 2-8 of 15-25 graden blijft.

Klantvriendelijk

Op basis van meer dan 1 miljoen reacties beoordelen klanten van onze opdrachtgevers onze dienstverlening met een 9. Kijk ook gerust eens op Trustpilot.nl

Optimale privacybescherming

AMP Groep is ISO 27001 en ETSI gecertificeerd. Een onafhankelijke instantie (BSI) controleert jaarlijks of we voldoen aan de gestelde normen.

In 6 stappen naar een enthousiaste klant

Maken en wijzigen van de afspraak

De klant kiest een gewenste plaats, datum en een geschikt moment. Het wijzigen van de afspraak gaat net zo eenvoudig. 

Tijdvenster van 2 uur

Een dag voor de afspraakdatum na 21.30 uur ontvangt de klant een tijdvenster van twee uur waarin we langskomen.

Vooraf kennismaken

Uw klant ziet vooraf op mijnafspraak.nl welke medewerker bij u langskomt. Veilig idee toch?

Aankomsttijd live volgen

Zodra de medewerker onderweg is naar de klant, sturen we een bericht met de geschatte aankomsttijd. Deze kan ook live worden gevolgd op mijnafspraak.nl.

Medewerker komt langs

Op mijnafspraak.nl staat een instructiefilm (met voice-over en ondertiteling) waarin wordt uitgelegd hoe de bezorging in zijn werk gaat.

Alles naar wens?

Na de bezorging sturen we een korte enquête en vragen of alles naar wens was. We lezen élke reactie de en reageren altijd persoonlijk.

Sasja van Bommel - Albert Schweitzer ziekenhuis

“Nu kunnen onze patiënten en specialisten in alle uithoeken van Nederland vertrouwen op goede zorg.” Lees het klantverhaal.

Meer voordelen:

Actieve temperatuurbewaking
 

Zowel in ons magazijn als tijdens de bezorging meten we de temperatuur van elk medicijn. Deze data kunnen we per order rapporteren.

Opvolgen instructies
 

Elke medewerker gebruikt een tablet met speciaal ontwikkelde software. Daarmee ziet hij of zij wat de instructies zijn. Zo weet een medewerker bijvoorbeeld of bezorging bij de buren wel of niet is toegestaan als een klant niet aanwezig is.

Duurzame verzendzakken

We gebruiken voor het verpakken van de medicatie speciale verzendzakken van gerecycled plastic. Het verduurzamen van de verzendzakken heeft geen effect op de kwaliteit van de zakken. Deze blijft gelijk. Een win-win situatie dus.

AVG-verplichtingen

Mede door onze certificering op het gebied van informatiebeveiliging (ISO 27001 en ETSI) voldoen we aan alle verplichtingen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming.

Klantvriendelijk

Op basis van meer dan 1 miljoen reacties beoordelen klanten van onze opdrachtgevers onze dienstverlening met een 9. Kijk ook gerust eens op Trustpilot.nl

Oog voor de maatschappij

Sociaal ondernemen vinden we erg belangrijk. We doen onze uiterste best om goed te doen. Zo steunen we bijvoorbeeld NL-Doet en zijn we sponsor van Villa Pardoes. 

De Volkskrant

“AMP Groep speelt slim in op de toegenomen vraag naar betrouwbare pakketbezorgers. Bezorgen voor gevorderden.”

We bezorgen medicijnen o.a. voor

Albert Schweitzer ziekenhuis AMP Groep

Met AMP Groep zetten we in op de toekomst. Nu kunnen onze patiënten en specialisten in alle uithoeken van Nederland vertrouwen op goede zorg.

Amphia AMP Groep
Ons accountteam staat voor u klaar

“Verkoop is eigenlijk niets anders dan service verlenen, je helpt een bedrijf met het oplossen van een probleem”. Deze filosofie staat bij onze aanpak centraal. En zo zorgen we ervoor dat we opdrachtgevers hebben die al ruim 15 jaar klant bij ons zijn. Waar kunnen we u bij helpen?

Waarmee kunnen we u helpen?

“Verkoop is eigenlijk niets anders dan service verlenen, je helpt een bedrijf met het oplossen van een probleem”. Deze filosofie staat bij onze aanpak centraal. En zo zorgen we ervoor dat we opdrachtgevers hebben die al ruim 15 jaar klant bij ons zijn. Waar kunnen we u bij helpen?

Bent u bezorger of leverancier en zoekt u samenwerking? Stuur dan uw bericht naar leveranciers @ ampgroep.nl

Heeft u vragen over uw bezorging of identificatie?

Stel uw vraag door ons contactformulier in te vullen

Antwoord binnen 1 werkdag