Uw medicatie extra zorgvuldig bezorgd door AMP Groep

Voor opdrachtgevers zoals AMC, Amphia, LUMC en Alliance Healthcare bezorgen we gekoelde medicijnen (2-8 graden en 15-25) en medische hulpmiddelen met extra zorg direct aan de patiënt.

Bent u ook op zoek naar zorgvuldigheid?

GDP vergunning

We hebben een GDP vergunning maar wat betekent dit? Er wordt bijvoorbeeld continu gemeten of de medicatie binnen de normen van 2-8 of 15-25 graden blijft.

Klantvriendelijk

Op basis van meer dan 1 miljoen reacties beoordelen klanten van onze opdrachtgevers onze dienstverlening met een 9. Kijk ook gerust eens op Trustpilot.nl

Optimale privacybescherming

We zijn ISO 27001 en ETSI gecertificeerd. Bovendien hebben we 20 jaar ervaring met identificaties voor o.a. financiële instellingen en certificaatproviders. 

In 6 stappen naar een enthousiaste klant

Maken en wijzigen van de afspraak

De klant kiest een gewenste plaats, datum en een geschikt moment. Het wijzigen van de afspraak gaat net zo eenvoudig. 

Tijdvenster van 2 uur

Op de dag van de afspraak ontvangt de klant een tijdvenster van twee uur waarin we langskomen.

Vooraf kennismaken

Uw klant ziet vooraf op mijnafspraak.nl welke medewerker bij u langskomt. Veilig idee toch?

Aankomsttijd live volgen

Zodra de medewerker onderweg is naar de klant, sturen we een bericht met de geschatte aankomsttijd. Deze kan ook live worden gevolgd op mijnafspraak.nl.

Medewerker komt langs

Op mijnafspraak.nl staat een instructiefilm (met voice-over en ondertiteling) waarin wordt uitgelegd hoe de bezorging in zijn werk gaat.

Alles naar wens?

Na de bezorging sturen we een korte enquête en vragen of alles naar wens was. We lezen élke reactie de en reageren altijd persoonlijk.

Sasja van Bommel - Albert Schweitzer ziekenhuis

“Nu kunnen onze patiënten en specialisten in alle uithoeken van Nederland vertrouwen op goede zorg. En daar zijn we trots op.”

Meer voordelen:

Real time temperatuur controle

Zowel in ons magazijn als tijdens de bezorging meten we de temperatuur van elk medicijn. Deze data kunnen we per order rapporteren.

Opvolgen instructies

Elke medewerker gebruikt een tablet met speciaal ontwikkelde software. Daarmee ziet hij of zij wat de instructies zijn. Zo weet een medewerker bijvoorbeeld of bezorging bij de buren wel of niet is toegestaan als een klant niet aanwezig is.

Duurzame verzendzakken

We gebruiken voor het verpakken van de medicatie speciale verzendzakken van gerecycled plastic. Het verduurzamen van de verzendzakken heeft geen effect op de kwaliteit van de zakken. Deze blijft gelijk. Een win-win situatie dus.

AVG-verplichtingen

Mede door onze certificering op het gebied van privacybescherming (ISO 27001 en ETSI) voldoen we aan alle verplichtingen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming.

Klantvriendelijk

Op basis van meer dan 1 miljoen reacties beoordelen klanten van onze opdrachtgevers onze dienstverlening met een 9. Kijk ook gerust eens op Trustpilot.nl

Oog voor de maatschappij

Sociaal ondernemen vinden we erg belangrijk. We doen onze uiterste best om goed te doen. Zo steunen we bijvoorbeeld NL-Doet en zijn we een Erkend Leerbedrijf.

De Volkskrant

“AMP Groep speelt slim in op de toegenomen vraag naar betrouwbare pakketbezorgers. Bezorgen voor gevorderden.”

We bezorgen medicijnen o.a. voor

Albert Schweitzer ziekenhuis AMP Groep

Met AMP Groep zetten we in op de toekomst. Nu kunnen onze patiënten en specialisten in alle uithoeken van Nederland vertrouwen op goede zorg.

Amphia AMP Groep
Accountsupport AMP Groep
Ons accountteam staat voor u klaar

“Verkoop is eigenlijk niets ander dan service verlenen, je helpt een bedrijf met het oplossen van een probleem”. Deze filosofie staat bij onze aanpak centraal. En zo zorgen we ervoor dat we opdrachtgevers hebben die al ruim 15 jaar klant bij ons zijn. Waar kunnen we u bij helpen?

Scroll naar top