Zorgvuldig bezorgen van kwetsbare producten 

Bij AMP Groep vinden we dat zorgvuldigheid altijd de norm moet zijn. Om die reden kunt u uw kostbare producten gerust door ons laten bezorgen. Bent u ook op zoek naar extra zorgvuldigheid? 

Veilig

ISO 27001 en ETSI certificering om te zorgen dat uw privacy optimaal beschermd wordt. Elk jaar is er een onafhankelijk audit waarmee de normen worden getoetst. 

Klantvriendelijk

Klantvriendelijkheid is één van onze beloftes. Wij scoren een 9 op basis van meer dan 1 miljoen klantreacties! Kijk gerust eens op Trustpilot.nl.

Duurzaam

Tijdens het maken van een afspraak maken we klanten bewust van de CO2-uitstoot van hun tijdvak-keuze. Het MVO-register controleert onze doelstellingen.

Sociaal

Sociaal ondernemen vinden we erg belangrijk. We doen onze uiterste best om goed te doen. Zo steunen we bijvoorbeeld NL-Doet en zijn we een Erkend Leerbedrijf.

“Wat een nette vriendelijke behulpzame man die de telefoon kwam bezorgen. Daar kunnen vele een voorbeeld aan nemen!”

Compliment Trustpilot

Waarom AMP Groep >

Vermissingen en beschadiging komen zelden voor

Een beschadiging of vermissing stelt het humeur van uw klant behoorlijk op de proef. In plaats van genieten van het nieuwe product, wordt hij opgezadeld met ‘gedoe’. Daar houden we bij AMP Groep niet van! Vermissingen en beschadigingen hebben we daarom zelden. 

Breekbare en kostbare producten die u dus gerust door ons kunt laten bezorgen zijn onder andere: medische hulpmiddelen, fragiel drukwerk en mobiele telefoons.

AMP Groep Bezorgt uw breekbare producten
AMP Groep Enthousiaste klanten

Waarom AMP Groep >

We zorgen voor enthousiaste klanten

Via mijnafspraak.nl houden we uw klant actief op de hoogte. Zo kan hij of zij vooraf zien welke medewerker er langskomt en kan de actuele aankomsttijd online worden gevolgd. 

Doordat we continu bezig zijn met het verbeteren van onze dienstverlening krijgt AMP Groep o.b.v. meer dan 500.000 enquêtes het rapportcijfer 9 en een Net Promotor Score van 65.

Zelf onderzoeken dat klantvriendelijkheid bij AMP Groep geen loze kreet is? Kijk dan gerust eens op Trustpilot of Google wat klanten over ons schrijven.

Waarom AMP Groep >

Ruime keuze uit tijdvensters zorgt voor een hoge conversie

Ook tijdens het bestellen kan conversieverlies optreden. Volgens Marketingsfacts heeft 48% van de Britse consumenten wel eens het winkelmandje verlaten vanwege te weinig bezorgopties. 

AMP Groep biedt uw klant ruime keuze uit tijdvensters. Variërend van kleine tijdvakken van 2 uur tot grotere van 4 uur, is er voor elke klant een geschikt moment. Door onze klantgerichte aanpak halen we afleverpercentages van 99%.

AMP Groep Houdt uw klanten op de hoogte
AMP Groep Betalen aan de deur

Waarom AMP Groep >

Achteraf betalen leidt tot extra verkoop 

32% van de klanten kiest bij AMP Groep voor betalen ‘aan de deur’. Dit leidt voor onze opdrachtgevers tot extra verkopen omdat sommige klanten afhaken als deze optie niet geboden wordt. Dit komt door de angst die er bij consumenten leeft dat ze ergens voor betalen en mogelijk ‘gedoe’ krijgen als het niet wordt geleverd.

Bij AMP Groep kan uw klant veilig aan de deur betalen per PIN. Uw klant ontvangt een digitaal bewijs per e-mail. Indien gewenst ontvangt u hetzelfde document voor uw klantdossier.

Waarom AMP Groep >

We verlagen de integrale kosten van uw bezorging

Als klanten uw klantenservice bellen met de vraag of de afspraak nog kan worden gewijzigd, hoe laat de bezorger komt of dat er iets is beschadigd, dan is dat vervelend voor uw klant. Dat zijn allemaal signalen dat de bezorging niet optimaal geregeld is. 

Doordat u de bezorging met AMP Groep in één keer goed regelt (lean filosofie) zijn er minder verborgen kosten. Zo is het vaak mogelijk dat u betere service aanbiedt én tegelijkertijd kosten bespaart!

Integrale kosten verlagen AMP Groep

“AMP Groep speelt slim in op de toegenomen vraag naar betrouwbare pakketbezorgers. Bezorgen voor gevorderden.”

De Volkskrant

Voor wie we o.a. werken

T mobile AMP Groep

Het prettige aan de samenwerking met AMP Groep is dat er een intensieve relatie, is gericht op het continu verbeteren van de dienstverlening en het verlagen van kosten.

Ben AMP Groep

Dankzij de AMP Groep weet ik zeker dat mijn telefoons en abonnementen altijd op tijd en netjes worden bezorgd bij mijn klanten! Ook zij ervaren AMP Groep als een zeer klantvriendelijke en betrouwbare partij.

We willen de klant een frictieloze ervaring bieden en een uitstekende service. Dat kunnen we met AMP Groep.

Accountsupport AMP Groep

Heeft u nog vragen? >

Ons accountteam staat voor u klaar

“Verkoop is eigenlijk niets ander dan service verlenen, je helpt een bedrijf met het oplossen van een probleem”. Deze filosofie staat bij onze aanpak centraal. En zo zorgen we ervoor dat we opdrachtgevers hebben die al ruim 15 jaar klant bij ons zijn. Waar kunnen we u bij helpen?

Scroll naar top