Zorgvuldig bezorgen van kwetsbare producten

Bij AMP Groep zijn we ervan overtuigd dat zorgvuldigheid altijd de norm moet zijn. Daarom bezorgen we kunst, designproducten, mobiele telefoons, rechtbankstukken en belangrijk drukwerk altijd op tijd en aan de juiste persoon. 

Over persoonsgegevens waarmee we in aanraking komen, waken we alsof die van onszelf zijn. Goed om te weten, we hebben twee certificeringen op het gebied van privacybescherming: ISO 27001 en ETSI.

En vanzelfsprekend gaan we ook zorgvuldig om met klanten. Wilt u zelf controleren dat dit geen loze kreet is? Voer gerust onze bedrijfsnaam eens in op bijvoorbeeld op trustpilot.nl

"Wat een nette vriendelijke behulpzame man. Die de telefoon kwam bezorgen. Daar kunnen vele een voorbeeld aan nemen!"

Klant van T-Mobile

Waarom kiezen voor AMP Groep?

1. Beschadigingen en vermissingen komen zelden voor

1. Beschadigingen en vermissingen komen zelden voor

Een beschadiging of vermissing stelt het humeur van uw klant behoorlijk op de proef. In plaats van genieten van het nieuwe product, wordt hij opgezadeld met 'gedoe'. Daar houden we bij AMP Groep niet van! Vermissingen en beschadigingen hebben we daarom zelden. 

Breekbare en kostbare producten die u dus gerust door ons kunt laten bezorgen zijn onder andere: medische hulpmiddelen, fragiel drukwerk en mobiele telefoons.

2. We zorgen voor enthousiaste klanten

2. We zorgen voor enthousiaste klanten

Via mijnafspraak.nl houden we uw klant actief op de hoogte. Zo kan hij of zij vooraf zien welke medewerker er langskomt en kan de actuele aankomsttijd online worden gevolgd. 

Doordat we continu bezig zijn met het verbeteren van onze dienstverlening krijgt AMP Groep o.b.v. meer dan 500.000 enquêtes het rapportcijfer 9 en een Net Promotor Score van 65.

Zelf onderzoeken dat klantvriendelijkheid bij AMP Groep geen loze kreet is? Kijk dan gerust eens op Trustpilot of Google wat klanten over ons schrijven.

 

3. Ruime keuze uit tijdvensters zorgt voor een hoge conversie

3. Ruime keuze uit tijdvensters zorgt voor een hoge conversie

Ook tijdens het bestellen kan conversieverlies optreden. Volgens Marketingsfacts heeft 48% van de Britse consumenten wel eens het winkelmandje verlaten vanwege te weinig bezorgopties. 

AMP Groep biedt uw klant ruime keuze uit tijdvensters. Variërend van kleine tijdvakken van 2 uur tot grotere van 4 uur, is er voor elke klant een geschikt moment. Door onze klantgerichte aanpak halen we afleverpercentages van 99%.

4. Achteraf betalen leidt tot een extra verkoop

4. Achteraf betalen leidt tot een extra verkoop

32% van de klanten kiest bij AMP Groep voor betalen 'aan de deur'. Dit leidt voor onze opdrachtgevers tot extra verkopen omdat sommige klanten afhaken als deze optie niet geboden wordt. Dit komt door de angst die er bij consumenten leeft dat ze ergens voor betalen en mogelijk 'gedoe' krijgen als het niet wordt geleverd. 

Bij AMP Groep kan uw klant veilig aan de deur betalen per PIN. Uw klant ontvangt een digitaal bewijs per e-mail. Indien gewenst ontvangt u hetzelfde document voor uw klantdossier.

5. We verlagen de integrale kosten van uw bezorging

5. We verlagen de integrale kosten van uw bezorging

Als klanten uw klantenservice bellen met de vraag of de afspraak nog kan worden gewijzigd, hoe laat de bezorger komt of dat er iets is beschadigd, dan is dat vervelend voor uw klant. Dat zijn allemaal signalen dat de bezorging niet optimaal geregeld is. 

Doordat u de bezorging met AMP Groep in één keer goed regelt (lean filosofie) zijn er minder verborgen kosten. Zo is het vaak mogelijk dat u betere service aanbiedt én tegelijkertijd kosten bespaart!

"Het prettige aan de samenwerking met AMP Groep is dat er een intensieve relatie is gericht op het continu verbeteren ."

T-Mobile

Voor wie we onder andere werken

Gemeente Molenwaard

Thuisbezorgen van paspoorten, ID-kaarten en rijbewijzen is voor gemeente Molenwaard een essentieel onderdeel van onze dienstverlening. Inmiddels bezorgt AMP Groep deze documenten al 3 jaar bij onze inwoners thuis of op het werk. Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met én werkwijze van AMP Groep. Die is professioneel, snel, veilig en betrouwbaar. Ook onze inwoners zijn tevreden: zij waarderen deze service met een ruime 8.

Gemeente Molenwaard
Gemeente Amsterdam

De gemeente Amsterdam biedt haar inwoners de keuze om hun nieuw aangevraagde reisdocument te laten bezorgen. AMP Groep heeft zich tijdens de invoering hiervan laten zien als betrouwbare en flexibele partner. De wijze waarop AMP Groep deze service voor onze burgers uitvoert , wordt door hen hoog gewaardeerd.

Gemeente Amsterdam
Gemeente Dinkelland en Tubbergen

Hoe wij de gemeente Dinkelland en Tubbergen de samenwerking ervaren in het Twents: “Better ’n goein noaber as ’n verre buur (gemeente). Vertaald: Beter een goede buurman dan een verre buurgemeente. 

Gemeente Dinkelland en Tubbergen

Benieuwd wat onze zorgvuldigheid
voor u kan betekenen?

navigation