Zorgvuldig bezorgen van kwetsbare producten

We houden we bij AMP Groep niet van beschadigingen of vermissingen. Daarom kunt u breekbare en kostbare producten zoals medische hulpmiddelen, fragiel drukwerk en mobiele telefoons zorgeloos door ons laten bezorgen.

Bent u ook op zoek naar extra zorgvuldigheid?

Klantvriendelijk

Op basis van meer dan 1 miljoen reacties beoordelen klanten van onze opdrachtgevers onze dienstverlening met een 9. Kijk ook gerust eens op Trustpilot.nl

Optimale privacybescherming

AMP Groep is ISO 27001 en ETSI gecertificeerd. Een onafhankelijke instantie (BSI) controleert jaarlijks of we voldoen aan de gestelde normen.

Duurzaam

We stimuleren klanten een duurzame afspraak te maken. Kiest een klant voor groen? Dan compenseren wij de CO2-uitstoot via Trees for All.

In 6 stappen naar een enthousiaste klant

Maken en wijzigen van de afspraak

De klant kiest een gewenste plaats, datum en een geschikt moment. Het wijzigen van de afspraak gaat net zo eenvoudig. 

Tijdvenster van 2 uur

Een dag voor de afspraakdatum na 21.30 uur ontvangt de klant een tijdvenster van twee uur waarin we langskomen.

Vooraf kennismaken

Uw klant ziet vooraf op mijnafspraak.nl welke medewerker bij u langskomt. Veilig idee toch?

Aankomsttijd live volgen

Zodra de medewerker onderweg is naar de klant, sturen we een bericht met de geschatte aankomsttijd. Deze kan ook live worden gevolgd op mijnafspraak.nl.

Medewerker komt langs

Op mijnafspraak.nl staat een instructiefilm (met voice-over en ondertiteling) waarin wordt uitgelegd hoe de bezorging in zijn werk gaat.

Alles naar wens?

Na de bezorging sturen we een korte enquête en vragen of alles naar wens was. We lezen élke reactie de en reageren altijd persoonlijk.

T-Mobile

Lees het klantverhaal over veilige én klantvriendelijke bezorging van mobiele telefoons”

Meer voordelen:

Vermissingen en beschadiging

Een beschadiging of vermissing stelt het humeur van uw klant behoorlijk op de proef. Goed nieuws is daarom dat we maar zelden vermissingen en beschadigingen hebben.

Hoge conversie

AMP Groep biedt uw klant ruime keuze uit tijdvensters. Variërend van kleine tijdvakken van 2 uur tot grotere van 4 uur, is er voor elke klant een geschikt moment. Door onze klantgerichte aanpak halen we afleverpercentages van 99%.

Betalen aan de deur

Uw klant kan veilig aan de deur betalen per PIN. U ontvangt daarvan een digitaal betaalbewijs.

Meer service, lage kosten

Doordat u de bezorging met AMP Groep in één keer goed regelt zijn er minder verborgen kosten. Zo is het vaak mogelijk dat u betere service aanbiedt én tegelijkertijd kosten bespaart!

Klantvriendelijk

Op basis van meer dan 1 miljoen reacties beoordelen klanten van onze opdrachtgevers onze dienstverlening met een 9. Kijk ook gerust eens op Trustpilot.nl

Oog voor de maatschappij

Sociaal ondernemen vinden we erg belangrijk. We doen onze uiterste best om goed te doen. Zo steunen we bijvoorbeeld NL-Doet en zijn we sponsor van Villa Pardoes. 

De Volkskrant

“AMP Groep speelt slim in op de toegenomen vraag naar betrouwbare pakketbezorgers. Bezorgen voor gevorderden.”

We bezorgen kwetsbare producten o.a. voor
T mobile AMP Groep

Het prettige aan de samenwerking met AMP Groep is dat er een intensieve relatie, is gericht op het continu verbeteren van de dienstverlening en het verlagen van kosten.

Ben AMP Groep

Dankzij de AMP Groep weet ik zeker dat mijn telefoons en abonnementen altijd op tijd en netjes worden bezorgd bij mijn klanten! Ook zij ervaren AMP Groep als een zeer klantvriendelijke en betrouwbare partij.

We willen de klant een frictieloze ervaring bieden en een uitstekende service. Dat kunnen we met AMP Groep.

Accountsupport AMP Groep
Ons accountteam staat voor u klaar

“Verkoop is eigenlijk niets ander dan service verlenen, je helpt een bedrijf met het oplossen van een probleem”. Deze filosofie staat bij onze aanpak centraal. En zo zorgen we ervoor dat we opdrachtgevers hebben die al ruim 15 jaar klant bij ons zijn. Waar kunnen we u bij helpen?

Scroll naar top