Zorgvuldig bezorgen en identificeren

Bezorgen

Beschadigingen, vermissingen, verkeerd bezorgd, te warm/koud. Zaken waar wij op z’n zachts gezegd niet van houden. Daarom kiezen opdrachtgevers zoals Albert Schweitzer Ziekenhuis, T-Mobile, KIWA en gemeente Amsterdam voor de zorgvuldige bezorging van AMP Groep.

Identificeren

Weet jij wel echt met wie je zaken doet? ‘Know your customer’ wordt steeds belangrijker voor financiële dienstverleners, verstrekkers van inlogmiddelen en uitzenders/detacheerders. Daarom kiezen bedrijven zoals ABN AMRO, KPN en Brainnet voor de zorgvuldige identificatiediensten van AMP Groep.

Trainen

Door onze training kunt u aantonen dat uw organisatie voldoet aan de  verplichtingen die voortkomen uit de Wet op de Identificatieplicht en/of het SNA-keurmerk (NEN 4400- en 4400-2). Na het positief afronden van het examen wordt een certificaat van deelname uitgereikt.

“AMP Groep speelt slim in op de toegenomen vraag naar betrouwbare pakketbezorgers. Bezorgen voor gevorderden.”

De Volkskrant