#3 We zorgen voor enthousiaste klanten

Wie bepaalt of een bedrijf klantvriendelijk is? Juist ja; de klant. En die nemen we bij AMP Groep meer dan serieus. We zijn er dan ook trots op dat we, op basis van ruim een miljoen klantreacties, het rapportcijfer 9 krijgen. Onze Net Promotor Score is al jarenlang 60+.

Vooraf kennismaken

Onze medewerkers komen vaak bij klanten binnen. Bijvoorbeeld om een identificatie uit te voeren. Maar, iemand die je niet kent binnenlaten, dat vinden sommige klanten best spannend. Daarom is het prettig dat we vooraf laten zien welke medewerker langskomt. Dat geeft een veilig gevoel. 

 

We reageren op elke klacht

Na elke bezorging of identificatie sturen we een enquête. De eerstvolgende werkdag lezen we alle reacties. Echt allemaal. We reageren ook op elke klacht. Lees meer hierover op onze blog: We laten uw waardevolle feedback niet in een zwart gat verdwijnen: vier beloftes.

Een echte 9,0

Wij houden niet van trucs om goede klantbeoordelingen te krijgen. Wij wijzen daarom alle klanten op de mogelijkheid om een beoordeling achter te laten. Ook klanten die een negatieve ervaring hebben. De gemiddelde tevredenheid van een 9,0 is gebaseerd op ruim een miljoen reacties. 

Controleer het zelf

‘AMP Groep klantvriendelijk? Eerst zien, dan geloven.’ Het mooie van internet is, is dat het transparant is. Het is duidelijk te zien wat klanten van bedrijven vinden. Voer gerust onze bedrijfsnaam in op Trustpilot of Google en lees zelf hoe klanten onze service ervaren.

Heeft u vragen over uw bezorging of identificatie?

Stel uw vraag door ons contactformulier in te vullen

Antwoord binnen 1 werkdag