Tele2 kiest voor AMP Groep. Veiligheid en zorgvuldigheid als basis voor samenwerking.

Tele4

Voor Tele2 gaan we bestaande en nieuwe klanten identificeren. Een mooie samenwerking met als doel: veiligheid en zorgvuldigheid. Zeker weten dat uw product wordt geleverd aan de juiste persoon. Daarom kiest Tele2 voor AMP Groep.

Know your customer is een term die niet meer weg te denken is. En niet voor niets. Het identificeren van klanten is essentieel geworden voor een veilige en betrouwbare dienstverlening. Onze medewerkers zijn uitvoerig getraind in het analyseren van het gedrag van de klant (profiling) en het controleren van de echtheid van documenten. Daarnaast zijn onze medewerkers uitgerust met een tablet waarop de modernste gezichtsvergelijking software staat. Door het maken van een aantal foto's van de klant kan de software controleren of die foto's overeenkomen met de pasfoto die op de chip van het document staat. Deze technologie wordt ook gebruikt bij diverse Nederlandse en internationale overheidsinstanties.

Met gemiddelde cijfers van ruim boven de 9 laten we zien dat klanten deze dienst ook als veilig en betrouwbaar ervaren.

We zijn inmiddels gestart met het identificeren van klanten van Tele2. De eerste klanttevredenheidsscores hebben we mogen ontvangen. Met gemiddelde cijfers van ruim boven de 9 laten we zien dat klanten deze dienst ook als veilig en betrouwbaar ervaren. Een goed begin dus.

Klanttevredenheidscrijfers Tele2

Met 1,2 miljoen abonnees heeft Tele2 een mooie positie in de telecommarkt. Wij zijn blij dat Tele2 gekozen heeft voor de extra zorgvuldigheid van AMP Groep. Bent u benieuwd hoe het identificatieproces in zijn werk gaat? Kijk dan op: Identificeren van uw klant op locatie.

Benieuwd wat onze zorgvuldigheid
voor u kan betekenen?

navigation