Podcast: Hoe wij een beoordeling van een 9 of hoger krijgen

Marco podcastAMP

Bij AMP Groep staat klantbeleving centraal. We proberen in alles wat we doen extra rekening te houden met de wensen van onze opdrachtgever en de klant. Het zit in het DNA van ons bedrijf. Zo laten we bijvoorbeeld complimenten van bezorgers zien op het koffiezetapparaat, reageren we op elke klantreactie en hebben we een directeur klantvriendelijkheid aangesteld.   

“Het is maar één partij die bepaald of je als bedrijf klantvriendelijk bent en dat is de klant”, vertelt Remko Amesz. En zo is het! We houden enquêtes en ontvangen veel positieve reviews via Google en Trustpilot. Zo zijn we als AMP in staat om uit een miljoen klantreacties gemiddeld een 9+ te scoren. Daar zijn we natuurlijk trots op.

“Het is maar één partij die bepaald of je als bedrijf klantvriendelijk bent en dat is de klant”

We blijven het liefst zo normaal mogelijk en misschien is dat wel het grootste geheim van onze klantbeleving. We delen graag onze kennis en onze ervaringen. Om die reden benaderde Sydney Brouwer ons. In zijn podcastprogramma genaamd: ‘Over klanten gesproken” praat Sydney met verschillende bedrijven over klantbeleving en zo ook met ons.

Algemeen directeur Marco van der Klij en directeur klantvriendelijkheid Remko Amesz schoven aan bij Sydney Brouwer in BNR podcaststudio in Amsterdam. Het resultaat was een mooi gesprek over onze klantbenadering en over het geheim achter de 9+.

Ben je benieuwd? 

Luister dan hier de podcast.

Benieuwd wat onze zorgvuldigheid
voor u kan betekenen?

navigation