Klantcase Rollator.shop - "AMP Groep is een stapje verder dan de rest"

Mark Nijhuis richtte samen met zijn compagnon Edo Beukinga Rollator.shop op. "Ouderen worden steeds actiever op het internet. Er ontbrak een website met een breed assortiment in mobiliteitsartikelen." Het bedrijf groeide maar de bezorging bleek al snel een probleem. Wat was het alternatief voor de reguliere bezorgdiensten?

We interviewde Mark over de samenwerking met AMP Groep. Bekijk of lees het interview hieronder. 

Rollator.shop. Een website ondersteunt door een fysieke winkel

“Wij behandelen al onze klanten zoals we zelf ook behandeld willen worden: op een nette manier dus.”, vertelt Mark. Goed informeren en eerlijk advies is een belangrijke pijler. Vooral bij de bezorging van rollators en andere mobiliteitsartikelen. “Het bestellen van een rollator is een grote stap en kan echt spannend zijn.” Om de betrouwbaarheid zichtbaar te maken heeft Rollator.shop naast een website ook een fysieke winkel. “We willen bij de bezorging van onze producten dezelfde service kunnen bieden als in onze fysieke winkel. Een betrouwbare partner op dit gebied is dus erg belangrijk.”

 “Wij behandelen al onze klanten zoals we zelf ook behandeld willen worden: op een nette manier dus.”

“De reguliere bezorgdiensten nemen te weinig tijd voor de klant”

Mark: “De klanten van rollator.shop zijn gewoonlijk niet met 5 seconden aan de deur. Er werd vaak al een ik-heb-u-gemist-briefje door de bus gegooid terwijl de klant gewoon thuis was.” Om die reden ging Rollator.shop opzoek naar een logistiek partner waar service en klanttevredenheid de hoogste prioriteit heeft. Uiteindelijk werd voor AMP Groep gekozen.

Klanttevredenheidsscore: 9.0!

Klanttevredenheid is prioriteit binnen AMP Groep. De tijd nemen voor de klant. Bij Rollator.shop bijvoorbeeld wachten onze medewerkers tot de klant bij de deur is. Dat is vanzelfsprekend. De medewerker pakt de rollator vervolgens uit en stelt deze af op de juiste hoogte. Klanten waarderen deze service en delen ervaringen door op Trustpilot.nl of Klacht.nl een review achter te laten. Zo staan we direct in verbinding met de klant.

Mark: “AMP Groep is een stapje verder dan de reguliere bezorgdiensten. Vooral op het gebied van klantcontact. Het bezorgproces is helder en betrouwbaar. Klanten kunnen zien welke medewerker er langskomt door middel van een meegestuurde foto. Daarnaast kan elke gewenste bezorgtijd en -locatie zelf online doorgegeven en/of veranderd worden.”

 “AMP Groep is een stapje verder dan de reguliere bezorgdiensten. Vooral op het gebied van klantcontact. Het bezorgproces is helder en betrouwbaar."

Ook wij kunnen nog stappen maken

AMP Groep werkt graag samen met Rollator.shop en we waarderen de complimenten. Toch kunnen ook wij nog stappen maken. Bij Rollator.shop zien we bijvoorbeeld dat op het gebied van conversieverhoging nog ruimte voor verbetering is. Hier denken we graag over mee. Hoe kunnen we onze dienstverlening zo verbeteren dat ook de conversie omhoog gaat? Door actief overleg met de opdrachtgever en de klant kunnen we constant verbeteren. Zo maken we de samenwerking sterker met beter resultaat als gevolg.

Kan AMP Groep van waarde zijn voor anderen?

Mark: “Wij zien een duidelijke verschuiving in onze branche naar levering op maat. Hierin is AMP Groep sterk. Verder kunnen we door AMP Groep de service: ‘Voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis’, aanbieden!"

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Naast ondernemen zien Mark en Edo in dat ze een maatschappelijke rol vervullen. “Eenzaamheid onder ouderen is een probleem en daar houden we rekening mee. Verder is een online aankoop voor ouderen niet vanzelfsprekend. AMP Groep zorgt ervoor dat onze klanten in een vertrouwde omgeving terechtkomen. Door gewoon de tijd te nemen. Wij zijn super tevreden over de samenwerking.”

"AMP Groep zorgt ervoor dat onze klanten in een vertrouwde omgeving terechtkomen. Door gewoon de tijd te nemen."

Benieuwd wat onze zorgvuldigheid
voor u kan betekenen?

navigation