Met ruim 450 medewerkers zetten we ons dagelijks in om het leven van patiënten, klanten en particulieren makkelijker te maken. Dit doen we door vertrouwelijke documenten zoals paspoorten, rijbewijzen en advocatenpassen met extra zorgvuldigheid te bezorgen
namens diverse gemeenten en certificeringsinstanties.
De klant kiest zelf waar, wanneer én op welk moment de bezorger langskomt. Komt de afspraak toch niet uit? Wijzigen kan tot 21:00 uur in de avond vóór de dag van levering en is net zo eenvoudig als het maken van een afspraak!
02
Om 22:00 uur op de avond vóór levering ontvangt de klant via e-mail een tijdvak van 2 uur waarin we langskomen. Daarnaast kan de klant ervoor kiezen om een reminder per sms te ontvangen om 08:00 uur op de dag van levering.
03
Op mijnafspraak.nl ziet de klant wie er langskomt. De pasfoto van onze medewerker is vanaf 08:00 uur zichtbaar en met de unieke code kan de klant eenvoudig zelf aan de deur controleren of de medewerker is wie hij/zij zegt. Zo weet de klant zeker dat het goed zit.
04
Zodra de medewerker onderweg is, sturen we de klant een e-mail met de geschatte aankomsttijd. Op mijnafspraak.nl kan de aankomsttijd zelfs live gevolgd worden: onze aftelklok is tot op de minuut nauwkeurig!
05
Op mijnafspraak.nl staat een instructiefilm (met voice-over en ondertiteling) waarin we stap voor stap uitleggen hoe de bezorging in zijn werk gaat. Zo zorgen we ervoor dat de klant niet voor verrassingen komt te staan en goed voorbereid is.
06
Na de bezorging sturen we een korte enquête waarin we vragen of alles naar wens was. We lezen élke reactie en reageren altijd persoonlijk. Zo kunnen we onze service continu blijven verbeteren. Nieuwsgierig? U kunt het resultaat dagelijks inzien!
We gebruiken speciale tablets waarmee medewerkers de echtheid van identiteitsbewijzen controleren. Deze technologie wordt ook gebruikt door diverse Nederlandse en internationale overheidsinstanties.
Een digitaal formulier of contract laten ondertekenen aan de deur is geen enkel probleem. Zo wordt de gegevenscontrole volledig afgestemd op uw business rules en voeren we bij wijzigingen zelfs realtime controles uit in uw backoffice.
Onze medewerkers zijn uitvoerig getraind in het analyseren van het gedrag van de klant (tactische profilering) en het controleren van fysieke kenmerken (technische profilering). Zo dragen we bij aan het voorkomen van look-alike fraude.
We bezorgen niet alleen, we helpen ook graag een handje mee. Zo controleren we bijvoorbeeld identiteitsbewijzen die van de drukker komen op drukfouten en vernietigen we vertrouwelijke documenten op een ‘data-zekere’ manier.
Mede door onze certificering op het gebied van privacybescherming (ISO 27001 en ETSI) voldoen we aan alle verplichtingen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
Gemeente Amsterdam kiest ervoor reisdocumenten te laten bezorgen. Hoe doe je dit veilig en vriendelijk? Op 12 maart 2014 gebeurde er voor AMP Groep (toen nog AMP Logistics) iets speciaals. Minister van Binnenlandse Zaken, Ronald Plasterk, overhandigde samen met onze bezorger Rick een van de eerst paspoorten.
Van het planten van bomen tot het zelf ontwikkelen van de nieuwste koeloplossingen. Bij AMP Groep werkt iedereen, elke dag, met deze zes beloftes in het achterhoofd aan nog betere service.
Door verschillende certificeringen waaronder ISO9001 en GDP is zorgvuldigheid gegarandeerd
Onze ISO 27001 en ETSI certificeringen dragen bij aan optimale bescherming van vertrouwelijke gegevens
We scoren een 9 op onze dienstverlening op basis van meer dan 2 miljoen reacties
Van live temperatuur monitoring tot echtheidscontrolesoftware, we gebruiken het allemaal
We werken hard om in 2030 100% emissieloos te bezorgen met vrachtwagens én bestelauto's
We steunen instanties zoals Villa Pardoes via sponsoring én door zelf de mouwen op te stropen
Mede door onze certificering op het gebied van informatiebeveiliging (ISO 27001) voldoen we aan alle wettelijke verplichtingen van de AVG. Meer informatie hierover lees je op onze privacypagina.
©AMP Groep 2023