Wij ontzorgen fabrikanten, IT-resellers, distributeurs en fulfilment organisaties met het veilig ophalen, omruilen en leveren van IT en bedrijfseigendommen, zoals smartphones, computers, laptops, monitors en webcams.
De werknemer of klant kiest zelf waar, wanneer én op welk moment de bezorger langskomt. Komt de afspraak toch niet uit? Wijzigen kan tot 21:00 uur in de avond vóór de dag van levering en is net zo eenvoudig als het maken van een afspraak!
02
Om 22:00 uur op de avond vóór de afspraak ontvangt de werknemer of klant via e-mail een tijdvak van 2 uur waarin we langskomen. Daarnaast kan men ervoor kiezen om een reminder per sms te ontvangen om 08:00 uur op de dag van levering.
03
Op mijnafspraak.nl ziet uw werknemer of klant wie er langskomt. De pasfoto van onze medewerker is vanaf 08:00 uur zichtbaar en met de unieke code kan eenvoudig gecontroleerd worden of de medewerker is wie hij/zij zegt. Zo weet uw medewerker of klant zeker dat het goed zit.
04
Zodra de medewerker onderweg is, sturen we uw medewerker of klant een e-mail met de geschatte aankomsttijd. Op mijnafspraak.nl kan de aankomsttijd zelfs live gevolgd worden: onze aftelklok is tot op de minuut nauwkeurig!
05
Op mijnafspraak.nl staat een instructiefilm (met voice-over en ondertiteling) waarin we stap voor stap uitleggen hoe de bezorging, omruiling of afhaling in zijn werk gaat. Zo zorgen we ervoor dat uw medewerker of klant niet voor verrassingen komt te staan en goed voorbereid is.
06
Nadat onze bezorger langs is geweest sturen we een korte enquête waarin we vragen of alles naar wens was. We lezen élke reactie en reageren altijd persoonlijk. Zo kunnen we onze service continu blijven verbeteren. Nieuwsgierig? U kunt het resultaat dagelijks inzien!
Uw medewerkers kiezen zelf een datum en tijdvak voor de afspraak via mijnafspraak.nl. Het resultaat? Een gemiddelde conversie van minimaal 95% bij de eerste verzendpoging!
Dankzij ons GPS-gecontroleerde vervoer en onze innovatieve IoT-oplossingen heeft u altijd realtime inzicht in de locatie en de status van uw IT en bedrijfseigendommen.
Tijdens de digitale controle van het identiteitsbewijs, analyseren onze medewerkers ook het gedrag en de fysieke kenmerken van de klant om look-alike fraude te voorkomen.
Het laten ondertekenen van een digitale overeenkomst aan de deur is geen enkel probleem. Ook voeren we cosmetische controles uit bij terugname van de hardware.
Vermissingen en beschadigingen komen bij ons gelukkig maar zelden voor. Gebeurt het toch een keer? Dan gaan we altijd op zoek naar een oplossing die voor alle partijen werkt.
Mede door onze certificering op het gebied van privacybescherming (ISO 27001 en ETSI) voldoen we aan alle verplichtingen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
Van het planten van bomen tot het zelf ontwikkelen van de nieuwste koeloplossingen. Bij AMP Groep werkt iedereen, elke dag, met deze zes beloftes in het achterhoofd aan nog betere service.
Door verschillende certificeringen waaronder ISO9001 en GDP is zorgvuldigheid gegarandeerd
Onze ISO 27001 en ETSI certificeringen dragen bij aan optimale bescherming van vertrouwelijke gegevens
We scoren een 9 op onze dienstverlening op basis van meer dan 2 miljoen reacties
Van live temperatuur monitoring tot echtheidscontrolesoftware, we gebruiken het allemaal
We werken hard om in 2030 50-75% emissieloos te bezorgen met al onze bestelauto's
We steunen instanties zoals Villa Pardoes via sponsoring én door zelf de mouwen op te stropen
Mede door onze certificering op het gebied van informatiebeveiliging (ISO 27001) voldoen we aan alle wettelijke verplichtingen van de AVG. Meer informatie hierover lees je op onze privacypagina.