Let op voor oplichters!
Heeft u een e-mail of Whatsapp bericht uit naam van AMP Groep ontvangen waarin wij u vragen om uw bankgegevens te delen of een betaling te voldoen?
Ga hier niet op in! Wij vragen nooit om uw bankgegevens of een betaling vooraf.
Als u inlogt op mijnafspraak.nl maakt of wijzigt u eenvoudig uw afspraak.
De inloggegevens voor mijnafspraak.nl ontvangt u per email. In de e-mail staat uitgelegd hoe u inlogt.
Hoe kan ik inloggen op mijnafspraak.nl?
U navigeert eenvoudig naar mijnafspraak.nl en logt daar in met uw order- en afspraaknummer. Deze inloggegevens ontvangt u per email. U kunt ook op de groene knop ‘mijnafspraak.nl’ rechtsboven in uw scherm drukken (op mobiel het inlog-icoon).
U controleert dit op drie manieren:
1. Pasfoto – Op de dag dat we langskomen staat op mijnafspraak.nl vanaf 07:30 uur een foto van de medewerker die bij u langskomt.
2. Code – Bent u iets minder goed in het houthouden van gezichten? Op mijnafspraak.nl staat vanaf dat moment ook een unieke code van vier cijfers waarmee de medewerker zich kan identificeren. Vraag hier gerust naar.
3. Bedrijfspas – De medewerker heeft altijd een AMP-bedrijfspas bij zich.
Moet ik persoonlijk aanwezig zijn?
Dat verschilt per opdrachtgever. Als u bent ingelogd op mijnafspraak.nl leest u bij het maken van de afspraak bij stap 3 de instructies.
Deze instructies staan ook na het maken van de afspraak bij uw afspraakoverzicht (op mijnafspraak.nl).
Wat heb ik nodig voor de identificatie?
De AMP Identificatie app, een Android-apparaat met NFC-lezer (Android-versie 7.0 of hoger) of een iPhone 7 of hoger (iOS-versie 13.2) Een identiteitsbewijs.
U kunt de volgende identiteitsbewijzen gebruiken:
– Identiteitskaart
– Paspoort
– Verblijfsvergunning
Het scannen van de QR code werkt niet
Heeft u de QR-code gescand? Maar werkt deze niet? Misschien heeft u uw code al een keer gebruikt. Als dit het geval is, ontvangt u een bericht in beeld dat aangeeft dat de QR-code is verlopen.
Het scannen van de MRZ lukt niet.
Dat is natuurlijk vervelend. We helpen u graag verder. Waar u in de eerste plaats op moet letten is dat de camera de Machine Readable Zone duidelijk kan zien. Het is belangrijk dat u niet per ongeluk een deel van de MRZ afdekt.
Zorg er daarnaast voor dat er geen schittering of glans zichtbaar is over de MRZ. Het identiteitsbewijs een beetje kantelen helpt vaak. Verder werkt het scannen beter als uw ID-bewijs op een lichte, houten ondergrond is neergelegd en omgeven door helder daglicht. Is de MRZ goed zichtbaar? Zorg er dan voor dat u de telefoon zo stil mogelijk houdt. Het scannen start automatisch.
Kan ik een rijbewijs gebruiken?
Het is nog niet mogelijk om uzelf met een rijbewijs te identificeren. Gelukkig kunt u wel gebruik maken van uw paspoort of uw ID-kaart.
U kunt dan kiezen voor identificatie op locatie.
Wat doet AMP Groep na de afhandeling met mijn persoonsgegevens?
Op onze privacypagina leest u alles over de maatregelen die we hebben genomen om te zorgen dat uw persoonsgegevens bij AMP Groep in veilige handen zijn.
Heeft AMP Groep certificeringen op het gebied van beveiliging van persoonsgegevens?
Jazeker, we hebben twee certificeringen op het gebied van informatiebeveiliging: ETSI en ISO 27001. Op onze informatiepagina leest u hier meer over.
Hoe kan ik een klacht of suggestie indienen?
Via onze klachten en suggestiepagina kunt u dit doorgeven. Ook leest u hoe we met klachten en suggesties omgaan.
We proberen zo snel mogelijk te reageren op uw vraag. Houd uw telefoon tussendoor goed in de gaten.
Heeft uw vraag wat minder haast, neem dan contact met ons op via het contactformulier en we reageren zo snel mogelijk.
Toch liever persoonlijk contact? Neem dan telefonisch contact op om een medewerker te spreken.
Maandag: 08:00 – 19:00 uur
Dinsdag t/m vrijdag: 08:00 – 21:00 uur
Zaterdag: 08:00 – 16:30 uur
©AMP Groep 2023