We zijn vriendelijk

voor uw klant

Communicatiemiddelen zoals Google en Trustpilot maken de klantervaring met uw diensten transparanter dan ooit. Zowel positieve als negatieve ervaringen worden snel gedeeld. Het belang van een partner die uw reputatie versterkt, is daarmee belangrijker dan ooit.

We zijn trots op onze betrokken medewerkers! Zij zorgen ervoor dat meer dan 500.000 klanten AMP Groep met gemiddeld en 9.1 beoordelen. Onze Net Promotor Score is 65.

We geloven niet alleen in klantvriendelijkheid, maar ook in transparantie. Daarom zijn reacties van uw klanten via onze online klantportal op ieder moment voor u inzichtelijk. Bent u benieuwd wat er online over AMP Groep wordt geschreven? Google gerust eens op AMP Groep. Of kijk bijvoorbeeld op Trustpilot.com/AMPgroep.

We zijn streng

als het moet

Bij identificaties van uw klanten is het van groot belang dat uw leverancier zorgvuldig omgaat met vertrouwelijke persoonsgegevens. In 2015 waren er naar schatting 800.000 mensen het slachtoffer van identiteitsfraude. En het aantal stijgt helaas nog steeds (bron: privacynieuws.nl).

We zijn daarom streng als het moet. Uw instructies zijn leidend voor onze medewerkers. Dit betekent dat we bij identificaties en bezorgingen alles zorgvuldig controleren. Bij afwijkingen raadplegen we úw instructies om te zien hoe we daarmee om moeten gaan.

AMP Groep heeft twee officiële informatiebeveiliging certificeringen: ISO 27001 en ETSI (TS 102042 & 319411-2 EN). Ook goed om te weten is dat we als eerste in Nederland door het Ministerie van Binnenlandse Zaken zijn geaccrediteerd om paspoorten te bezorgen aan burgers.

We werken intensief

samen

Voordat we de samenwerking aangaan met alle egards worden behandeld, en daarna met moeite uw Account Manager aan de telefoon kunnen krijgen? Nee. Dat is niet wat we voor ogen hebben.

Onze Account Managers werken intensief met u samen. Zij waken ervoor dat we al onze beloftes aan u waarmaken. Zij informeren u verder onder andere over marktontwikkelingen en delen ideeën met u over procesverbeteringen.

Samenwerken is niet alleen leuker, het leidt ook tot betere resultaten. We zijn er trots op dat we voor al onze opdrachtgevers talloze verbeteringen hebben gerealiseerd. En we raken helemaal enthousiast als hogere klantvriendelijkheid en conversie samengaan met minder fraude en lagere kosten!

We houden van

technologie

Onze ICT-specialisten volgen diverse technologische ontwikkelingen op de voet. Met regelmaat zien we hierin toepassingsmogelijkheden. Omdat we vrijwel alles in eigen beheer ontwikkelen, kunnen we snel overgaan tot implementatie.

We hebben er voor gezorgd dat onze opdrachtgevers als eerste in Nederland konden gaan werken met digitaal wijzigbare contracten aan de deur door middel van een digitale biometrische handtekening.

Ook zijn we als eerste gestart met het digitaal controleren van ID-bewijzen 'aan de deur'. Instanties als de Marechaussee gebruikten deze technologie al bij de balie op Luchthavens. AMP Groep heeft een mobiele koffer ontwikkeld waarmee deze technologie op elke locatie kan worden gebruikt.

Onze voorliefde voor technologie kent overigens grenzen. Technologie is een mooi hulpmiddel, maar onze betrokken medewerkers blijven altijd leidend in de dagelijkse bedrijfsvoering.

We zijn sociaal

betrokken

AMP Groep is een onderneming en geen maatschappelijke organisatie. Desondanks zijn we zeer betrokken bij de maatschappij, met name omdat we dagelijks bij mensen aan de deur komen. Zo zien onze medewerkers bijvoorbeeld regelmatig het sluimerende probleem van eenzaamheid onder ouderen. Dat gaat ons aan het hart.

Om die reden steunt AMP Groep de Nationale Ouderendag. Zo doneren we de opbrengsten van 'een-cent-pinnen' bij het afsluiten van een telecomabonnement aan de Nationale Ouderendag. 

En "Ja graag!", is wat onze medewerkers zo nu en dan tegen ouderen zeggen als ze worden uitgenodigd voor een kop koffie. Daar is vanzelfsprekend niet elke dag tijd voor, maar we doen ons best.

We ondernemen

groen

AMP Groep beseft dat het een ecologische voetdruk achterlaat op deze wereld. Om deze zo klein mogelijk te maken, hebben we een duidelijk doel gesteld: in 2025 werkt AMP Groep 100% CO2-neutraal.

De plannen zijn volop in ontwikkeling. We hebben al diverse elektrische auto's getest. Ook letten we nu al op ons brandstofverbruik. Door actieve terugkoppeling op het rijgedrag van onze medewerkers is ons brandstofverbruik gedaald naar 1 op 16. Op dit moment heeft ongeveer 80% van ons wagenpark euronorm 5 of 6.

Goed om te weten is we lid zijn van het Fira platform (verificatiebureau van MVO informatie). 

Benieuwd wat onze zorgvuldigheid
voor u kan betekenen?

navigation