Vier beloftes over wat u mag verwachten van onze zorgvuldigheid

 

1. We zorgen voor enthousiaste klanten

1. We zorgen voor enthousiaste klanten

Op basis van meer dan 500.000 reacties beoordelen klanten AMP Groep met het rapportcijfer 9 en een Net Promotor Score van 65.

Wilt u zelf onderzoeken dat klantvriendelijkheid bij AMP Groep geen loze kreet is? Kijk dan gerust eens op Trustpilot.nl

 

2. Persoonsgegevens in veilige handen

2. Persoonsgegevens in veilige handen

Mede door onze certificeringen op het gebied van privacybescherming (ISO 27001 en ETSI) voldoet AMP Groep aan alle eisen van de AVG. 

Goede bescherming van persoonsgegevens is echter nooit klaar. We besteden daarom veel tijd aan het opleiden en begeleiden van medewerkers, de beveiliging van systemen en het controleren of maatregelen effectief zijn. 

 

3. Altijd de laatste technologie

3. Altijd de laatste technologie

We zijn dol op technologie die het leven van klanten makkelijker én veiliger maakt. Zo zijn onze medewerkers uitgerust met een tablet met daarop gezichtsvergelijking software die diverse Nederlandse en international overheidsorganisaties ook gebruiken.

De identiteit van klanten controleren we waar en wanneer de klant het wenst en voldoet aan hoge kwaliteitseisen. Ofwel, slecht nieuws voor identiteitsfraudeurs, goed nieuws voor iedereen die ter goeder trouw is!

 

 

4. We ondernemen maatschappelijk verantwoord

4. We ondernemen maatschappelijk verantwoord

'Ja graag!', is wat onze medewerkers zo nu en dan tegen ouderen zeggen als ze worden uitgenodigd voor een kop koffie. Daar is vanzelfsprekend niet elke dag tijd voor, maar we doen ons best.

Omdat MVO-beloftes vaak nogal vrijblijvend zijn, heeft AMP Groep gekozen voor het MVO-certificaat van Fira. Dit is een MVO verificatiebureau, zij controleren wat bedrijven echt doen aan MVO. AMP Groep heeft het zilveren certificaat. 

Benieuwd wat onze zorgvuldigheid
voor u kan betekenen?

navigation